Duracell konijntje, hihi Maar super nieuws Kelly! Enne .. Vergeet tijdens het konijnen niet te genieten meid
Haha dat geloof ik helemaal... Wat gaat dat hard... Oh ik ben niet goed van de pregnyl, hoop dat het zijn werk doet!!
Pa veel succes en idd vooral plezier met klussen!! Hier heeft Iui 6 ons het geluk gebracht waar we al zolang naar verlangen.. Afgelopen zondag op onze 1,5 jaarse trouwdag hadden we een positieve test.. Wij zijn zwanger!! Zo blij maar ook heel onwerkelijk.. Denk dat ik het morgen na de digitale pas echt ga geloven..
Linda: wat geweldig meid! Ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd en klim op die roze/blauwe wolk. Wanneer mag je voor de eerste echo? Kelly: veel klusplezier haha. Ik duim voor jullie. Lin: jullie beeb kan elk moment komen he. Hoe voel je je? Al tekenen? Spannend. Hier is verder alles goed. De oudste is van het weekend ziek geweest met hoge koorts en verschrikkelijk hoesten. Nu is het weer over gelukkig en is hij weer naar school. Vanmiddag gesprek met zijn juf hoe het gaat met hem op school. Hij heeft het nogal hard te halen in groep 3. Dus ben benieuwd of hij het jaar over moet doen. Onze middelste heeft nu een indicatie voor cluster 2 onderwijs en gaat zeer waarschijnlijk in Eindhoven straks naar school. Hij heeft een spraak/taal achterstand. Nu nog wachten wanneer er plek is.
Kel, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... ik hyper lekker met je mee Hoe gaaf is dat! Flink klussen dus.... Ow ik zou het zoooooooooooooooo leuk vinden als je een tweeling zou krijgen.. gaan we wel samen de hort op he Hoe LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKK sorry sla een beetje door geloof ik. Linda, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ van harte gefeliciteerd meid. Wat een geweldig nieuws! Heb je de digitale test nog gedaan? Zo onwerkelijk he mvj: hopelijk hoeft ie geen jaar over te doen... maar als het wel is, is ook geen ramp toch? Wat vervelend dat ie ziek is geweest maar het heerst echt he. Kel, veel plezier vnvd en doe maar rustig aan he aangezien je je niet zo lekker voelt. lin,oooooooooh de laatste paar weekjes gaan in. geniet nog van je buikkie en mocht ded bevalling zich aankondigen...heel veel succes!
Haha Ikke... Heb zo te voelen mijn eisprong al gehad, gister en vandaag flink geklust en afgelopen zondag en vrijdag ook... Daarvoor trouwens ook al om de dag, dus daar zal het niet aan liggen... Heb al de hele dag buikkrampjes, dus denk dat mijn eisprong een na sleepje heeft... Volgens mannetje heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel liggen woelen en dromen en praten vannacht Pregnyl begint al uit mijn lichaam te gaan, dus voel me nu ook wel beter verder... Over 16 dagen ga ik testen als ik dan nog niet menstrueer
Dank jullie wel voor de felicitaties.. Vanmorgen de digitale en als je het dan zo ziet staan is het toch wel heel echt! Kel ik hoop dat je ook snel zwanger mag zijn.. Ik ga heel hard voor je duimen dag er over 16 dagen een dikke streep verschijnt naast de controle streep!!
Woehoe spannend Kelly! En fijn dat je je ook weer beter gaat voelen nu Linda, supertof! Al een afspraak staan voor een echo? En Ikke en MamavanJordy, ik ben echt af aan het tellen nu. Voel me ook niet meer zo fit, zeg maar Vandaag weer controle bij VK! Bloeddruk was laatste paar weken stijgende en vorige week echt wat te hoog (130/90), dus ben benieuwd of die weer is gaan zakken
Zeker spannend... Heb nu nog een beetje spierpijn, de gyn zegt van de pregnyl, heb verder niks, geen blauwe plek niks, ja eerste dag was ik ff goed misselijk dat is nu weg. Voel nu verder helemaal niks, wat erg merkwaardig is want "normaal" na mijn eisprong word ik al gek van "symptomen" Linda, ik hoop het
Hé Vlinder, dat is echt in de buurt. Heersterakker hier Na controle VK vanmiddag - op mijn hoge bloeddruk en op haar groei - doorverwezen naar het ZK. Daar is besloten dat ze morgenavond gaan starten met inleiden, voornamelijk omdat haar groei gestagneerd is. Het was nogal schrikken, maar ik probeer er maar met goede hoop in te gaan. Hopelijk wordt ze dit weekeind gezond ter wereld gebracht.
Lin, vanuit hier nogmaals good luck girl! Kel, ooow hoe spannend Je appt me wel he als je niet ongi wordt en een test doet Vlinder, hoi hoi Geen idee waar je woont..waar het is.. haha.. Eindhoven is voor mij onbekend terrein, behalve het zh en de stad Hier druk druk druk sinds het werken. Deze week 4 diensten gehad. Vandaag zijn de dames voor het eerst echt weggebracht naar mams... alles is goed gegaan. Ik had er geen moeite mee. Wist toch dat ik ze om half 5 weer zou zien.. hihi
Ikke tuurlijk app ik je dan En hier lees je het dan ook Lin, spannend!! Ik denk aan je lieverd!! Vlinder welkom... Hier helemaal geen symptomen meer, terwijl ik normaal na mijn eisprong al de raarste dingen voel
Kelly, geweldig nieuws, we duimen mee voor je, nu weer die lange weken wachten.... Maar hopelijk nu met veel succes! Aan jullie heeft het dan in elk geval niet gelegen. Linda, wow wat een prachtig nieuws, gefeliciteerd en genieten! Linlala, succes met de laatste loodjes, dat die kleine meid maar snel komt nu.
Lin je ligt nu in het zh.. heel veel succes meid. Ben heel benieuwd hoe het je vergaat. Komt helemaal goed. Nu wel al mama? Kel wat leuk Ik had ook geen symptomen.. haha.. maar dat wil niks zeggen he... die kunnen ook na de positieve test beginnen.. misselijk, hoofdpijn enz... ik duim voor die positieve test
Heb alleen ongelooflijk pijnlijke tepels , zelf koude lucht er langs is lastig... Ben vriendin van me aan het aanmoedige via de app, ze is vandaag ingeleid en kan ieder moment bevallen...