Ik ben nog altijd aan het spuiten, donderdag weer terug om te kijken hoe het dan is, hoop dat mijn follikel van 10mm dan ook groter is... DRAMA DRAma DRama en nog eens Drama | parelbloesem Liefs Kel
Zo hier is lang niet meer geschreven... Hoe gaat het met iedereen? En met jou Kel! Check ff deze site... www.hipspull.nl echt super leuk
Whaaaaa kel wat zie ik daar nu in je handtekening??? Een ZWANGERSCHAPSTICKER!!!! Lieverd kippenvel all over en tranen in mijn ogen, ben zo blij voor jullie na al die tijd!! Super lieverd duimen blijven draaien voor een voorspoedige zwangerschap en over 8 maanden een prachtig kindje in jullie armen..
Kel: Ik zag het berichtje van Linda en dacht dat moet ik zien haha. En jaaaaa, ik zie hem ook hihi. Wat een fantastisch nieuws meid. Ik duim verder dat je over 8 maandjes een wolk van een baby in jullie armen houd. Hoe voel je je verder? Kan je het al bevatten? Weet je al wanneer de 1ste echo is? Vragen, vragen vragen hihi. Tenminste als je die wilt beantwoorden?
Jaaaaaaaah, Kel, gefeliciteerd En 23 januari is een hele mooie dag om te bevallen Ik duim dat alles goed blijft gaan! Hier nog steeds alles rustig, dus we wachten maar geduldig af
Ukkie, ik zal tegen beeb zeggen (als het door mag zetten), dat hij zij 3 dagen eerder moet komen So jij staat op knappen zie ik wel Dames haha ja klopt, ik zit alleen in zoveel topic's en ben zo ongelofelijk moe (en dat terwijl ik met die feestdagen veel meer moet werken ) dat ik nog niet overal iets heb kunnen laten weten... Thanks xx Nu hopen dat hij/zij of hun blijven plakken, had 3 follikels
Wow ukkie je staat echt op knappen... als je dit leest moet je maar zo denken.. nog max 2 weken te gaan.. haha.. kel ik vind het echt heeeeeeeeerlijk voor jullie.. zon ukkie(s) over 8 maandjes.... ik ga duimen dat alles goed mag gaan maar dat wist je al he.. Voor die gene die fb hebben... willen jullie mijn fb site liken en reclame maken voor mijn website Thanx Kel... jij hebt dat al gedaan.. haha
Hihi Kelly, ik had je bijna niet herkent met je nieuwe forumnaam Nogmaals proficiat meis! Het is je echt, ontzettend, ontzettend gegund! X
Super goed, ons knipperlichtje gezien vandaag met armpjes en beentjes En bewoog nu al best wat, dat is een nadeel van een baarmoeder die naar voren licht, want dan doet zo'n inwendige echo wel een beetje pijn. Maar dat hebben we er voor over
Kelly, wat leuk Heb je een foto? Hier gaat het goed. Robin groeit prima en zit lekker in haar vel. En we leren elkaar steeds beter kennen. Vind het fijn, moeder van Robin zijn