Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha..sorry...ik hoop niet dat je een heel klein poppe kindje krijgt. Over minimaal 30 weken hoop ik dat je een gezond volgroeid kindje baart...tot die tijd hoop ik dat je dromen ook een beetje mee gaan vallen...

2. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    #162 Cintsa, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
    Heeeeeeeej!!

@Kooten...jeeeeej hopelijk heeft het klussen van gisteravond geholpen;)Ik ga beginnen met die ovutesten..wanneer moet je iegenlijk testen, welk dagdeel bedoel ik?Ik kan natuurlijk ook de bijsluiter ef lezen haha, maar ja jij weet het vast ook wel..

@Lia..Haha wat een aparte droom. ik "lach: er wel om, maar ik kan me voorstellen dat als je het droomt dat het wel heel raar is..Heb dat wel vaker gehoord dat zwangeren raar dromen..

@Kiekske..Morgen is de dag!Zie je er erg tegenop of valt het mee?Spannend, maar zoals ik al eerder schreef..het is voor een heel goed doel..houd gewoon in je achterhoofd dat hiermee misschien wel jullie wondertje werkelijkheid kan gaan worden!Ow en wat heb jij al een reizen gemaakt!!Super!!Ik wil ook graag nog zoveel zien..op ons lijstje staan o.a. Zuif-Afrika, Australie, Nieuw-Zeeland, Borneo, Bali..en nog zoveel meer...Maar onze kinderwens is nog veel groter:)

@Papero..Ow wat zielig voor je kleine meid...Ik heb geen idee hoe ik ozu reageren bij mijn eigen kind.Bij anderen ben ik altijd heel erg rustig...maar ja dat zijn ook geen kindjes van mezelf.laatst was ik aan het oppassen op kindje van mijn zwager en vrouw..ze viel zooo hard..hoofdwond..en ja die bloeden flink..Maar ik was heel rustig..wel sneu toen het gehecht moest worden..

@Kayleigh..Jeetje je vriendin heeft verre van een makkelijke zwangerschap..hoop zo dat ze een gezond kindje mag krijgen!!En verzorgende ig..leuk!!Ik ben werkbegeleidster..dus als je een andere stageplek zoek..kom maar op!!!haha;)Kraamvpk is heel leuk!Heb verloskunde gedaan..een jaartje...en ook stagegelopen in het ziekenhuis op de kraamafdeling..helemaal super!!:)Steeds zo misselijk..goh..niet toevallig om een bepaalde reden?;)

@jeetje..ik zou gewoon testen..Vrijdag de 13e of niet hahah..Als je wel zwanger bent zal het ook vandaag gewoon wanger aangeven hoor haha

@Ikke..Interessant beroep heb je, echt waar..Heb mijn vorige verhaal ef weggehaald..dacht achteraf..hoeft ook niet iedereen te weten haha;)

weekend.mijn man gaat dit weekend een weekendje weg met vrienden naar Barcelona, naar de voetbalwedstrijd en verder barcelona bekijken..doen ze elk jaar..(maar dan weer een andere voetbalclub)Nou veel plezier!!Ik vermaak me hier thuis wel haha

Groetjes Liz

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Liz,
    Wat vervelend zeg van je angsten. En super dat je er toch mee om kunt gaan. Het zal niet altijd even makkelijk zijn maar het is wel prettig voor jezelf dat je weet dat je dingen wel kunt. Als je je daar aan vasthoudt komt het vanzelf wel goed. Het is niet iets wat je zomaar ff doet, dat weet ik. Maar hou je aan de gedachte vast dat je ervoor gaat. Gelukkig ben je je nu omhoog aan het werken op je werk. Mij lijkt de kraamafdeling ook erg leuk in het ziekenhuis en op een CB werken, maar ik zoek het niet om naar school te gaan. Ben afgelopen zomer geslaagd voor vpk. Vanuit het werk de opleiding gevolgd al werk ik nu al 6 jaar binnen deze organisatie...ik heb eerst niveau 2 gedaan omdat ik op de middelbare school niet zoveel heb uitgevoerd...ik was op 1 tiende punt gezakt en heb er toen voor gekozen om een niveau omlaag te gaan zodat ik niet bleef zitten. Achteraf heeft me dat 2 jaar extra gekost maar goed...hahah..doen we niks meer aan. Dus om nu na 3 opleidingen verder te studeren...neej..wel cursussen ofzo..dat maakt me niks uit maar niet meer naar school. Ik hoop dat je je droom nog snel werkelijkheid kunt laten worden meid..

4. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Even snel een ego-bericht voordat ik de kids uit school ga halen, kom later op de middag nog terug!
    Ik heb getest en die test was hartstikke negatief! Snap niet waarom ik dan zo veel te laat ben, zou mijn cyclus gaan veranderen??? Ooit wel 1 of 2 dagen later, maar niet meer! Als er maandag geen ongi is, zal ik volgende week nog wel een testje wagen.
    Tot later...
    groetjes Jeetje

5. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    #165 Cintsa, 13 jan 2012
    Aaaaaaaah wat rot dat de test negatief was!Was je cyclus normaal altijd wel regelmatig?Misschien ben je ook pas weer met anticonceptie gestopt en moet je eerst ontpillen of moeten de hormonen iig weer uit je lichaam zijn...??Maar sommigen testen ook pas later positief, misschien is je HCG nog niet hoog genoeg.Je kunt wel een extra sensitieve test halen..die al bij een hele geringe hcg werkt..

Kop op...

Groetjes Liz

6. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0

Ik heb mijn vorige berichtje even veranderd, vond het toch niet zo'n fijn idee dat iedereen dat maar kon lezen...schaam me er nl; best wel voor..al hoeft dat niet i know..
    Jeetje wel super zeg dat je vanuit niveau 2 nu gewoon dit werk doet..Ik kan me voorstellen dat je na 3 opleidingen even geen zin meer hebt in studeren. Een hele studie trekt me momenteel ook niet, maar ik heb op de HBO v wel de diffrentioatie Kind kraam jeugd gedaan, dus ik zou eventueel wel in die andere doelgroep kunnen gaan werken. Heb alleen geen ervaring...Maar ik heb eerst andere priortiteiten en wensen;)Ben je vandaag vrij??Of net als ik ook een avonddienst??

Liz

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jeetje : Wat balen dat de test negatief is. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, of gewoon ongesteld wordt zodat je weer verder kunt met de volgende ronde.

@Liz : je hoeft je er niet voor te schamen maar kan me idd voorstellen dat je het niet prettig vind dat veel mensen hier vanaf weten. Ik ben vandaag vrij. Dus ff lekker niet veel doen alleen ff fotoboek maken die ik nog niet heb gemaakt. Ben er al een half jaar mee bezig...haha. Nu toch echt ff doorzetten. En ook nog * schaam schaam * de kerstboom opruimen...hahaha.
    Dus jij hebt een avonddienst? ik moet het weekend wel werken...
    Werk ze straks!

8. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    :)
    Ow heerlijk dat je vandaag vrij bent!!Ik heb dit weekend wel vrij, mag ook wel heb de vorige twee weekenden wel gewerkt...:)Dat is toch soms wel een nadeel van de zorg he?haha nu de kerstboom nog opruimen..jups die kan er nu wle uit!!;)En ook ik ben met een fotoboek bezig, nog van onze huwelijksreis..is ook erg veel werk, maar wel leuk!!Zou toch blij zijn als het af is haha..
    Was jij dat nou die eens schreef dat je dicht in de buurt van weert woont?Mag ik vragen waar?En als je niet wil dat het hier staat zou je me een pb willen sturen??ben erg nieuwschierig haha:)Ik woon namelijk ook niet in weert zelf, maar wle in de gemeente..

Groetjes liz

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz ik zal je een prive berichtje sturen waar ik precies woon. Het is in ieder geval langs het kanaal af. Op zich is het nog wel een stukje rijden maar dichterbij dan Eindhoven..haha.
    Ik was diegene die dat schreef idd.
    Ben zo met mijn fotoboek bezig dat ik niet in de gaten had dat je wat terug had gestuurd. Ik wil hem afhebben namelijk..
    Wat leuk een fotoboek van je huwelijk...
    Ik stuur je een berichtje...
    Werk ze!

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@Ikke: druk bezig met je fotoalbum? Waar maak jij die? Of doe je het op de ouderwetse ínplak'manier? Ik moet er zeker nog 3 maken: die van Namibië, van Costa Rica en van onze bruiloft.
    Ik start echter as maandag met de cursus Photoshop en wil bepaalde foto's leuk kunnen bewerken. Ik hoop dat ik ze allemaal kan maken tijdens mijn zwangerschapsverlof :)

@Liz: ik had jouw stukje vanmorgen nog wel gelezen, maar niks om voor te schamen hoor! Je kan er goed mee omgaan en dat is toch het belangrijkst. Hou je grenzen goed in de gaten.

@Jeetje: ik hoop dat je snel toch een positieve test in handen krijgt.... blijft erg spannend...

@ikke en Liz: ik ben een halve Weertse... Mijn moeder komt daar vandaan en ik ben er heeeeeel erg vaak geweest gezien mijn halve fam daar dus woont. Heb er zelfs nog ooit naar een huis gekeken, maar toch maar in het brabantse land gebleven...

@Lia: ben benieuwd wat je vannacht weer gaat dromen!! 6 Weken alweer, joepie!!! Geniet er volop van!

11. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha ik zit hier ook telkens briefjes te schrijven, want jemig wat een gezellig kletsgroepje ;)

Liz, ja is echt vervelend dat ze zo veel trubbels heeft met de zwangerschap... Hoop zo dat alles goed gaat...
    En niks om je voor te schamen inderdaad... Vind knap van je dat je er zo goed mee om gaat.

Jeetje, Jammer van die test, hoop dat het als nog een mooi test word...

Lia, bah wat vervelend van die dromen... Hoop dat je er snel minder last van hebt. En snel je echte poppetje in handen hebt ;)

Ikke, mijn opleiding is op zich wel super... Maar die zeikerds soms...
    Wil hierna nog echt wel verder studeren, ook met reden dat ik snel mijn uitdaging kwijt ben anders... Ik heb ook erg weinig gedaan dus ik had HAVO/VWO afkunnen ronden... Maar ben in het MBO op niv 2 weer moeten beginnen... Dus ik heb nu echt te weinig uitdaging...

Ik heb vanavond ook weer een avonddienst, al geen zin in want ben kapot... Maar ja word er ook wel weer extra voor betaald... En de mensen zijn op zich wel erg leuk...

12. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Ikke, mijn opleiding is op zich wel super... Maar die zeikerds soms...
    Wil hierna nog echt wel verder studeren, ook met reden dat ik snel mijn uitdaging kwijt ben anders... Ik heb ook erg weinig gedaan dus ik had HAVO/VWO afkunnen ronden... Maar ben in het MBO op niv 2 weer moeten beginnen... Dus ik heb nu echt te weinig uitdaging...

Ik heb vanavond ook weer een avonddienst, al geen zin in want ben kapot... Maar ja word er ook wel weer extra voor betaald... En de mensen zijn op zich wel erg leuk...[/QUOTE]

@Kayleigh Zoals ik al zei..kom maar bij ons werken.. personeelstekort..erg leuke collega's en een leuke doch strenge werkbegeleider(ikke) hihi

Ik ga me nu omkleden voor mijn avonddienst..en idd we denken maar weer aan de ORT..Allemaal extra centjes die we hopelijk strakkies als we wel zwanger raken goed kunnen gebruiken;)

Jij ook werkse!!

liz

13. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Jij ook werkse, ik moet om half zeven beginnen... heb van morgen ook al gewerkt...

Waar werk je als ik vragen mag :p Ik wil wel verkassen van werkplek als het dicht genoeg bij huis is...

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kiekske : Ik heb dit nu via kruidvat gedaan. Doe dit ook weleens via de hema. het inplakken dat duurt me te lang en met een digitaal fotoboek beschadigen de foto's niet zo erg... Pff 3 fotoboeken nog. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent...heb je inderdaad tijdens je verlof genoeg te doen...haha..Wie weet heb je er dan totaal geen zin en puf voor.. ;)

@Kayleigh : ik hoop dat je het nog ff volhoudt daar en anders idd snel iets anders zoeken. Werk ze vnvd! Wat vervelend dat je gebroken diensten hebt trouwens..ik zou er niet aan moeten denken.

@Liz : Werk ze! En idd...waar werk je? Ben ook wel benieuwd eigenlijk...Ik heb er nog aan gedacht om miss in eindhoven te gaan werken. Daar zochten ze ook nog mensen in de psychiatrie en ben er toen met school gaan kijken. Lijkt me super leuk alleen wel een flink stuk rijden. Daarom toch maar niet gedaan...haha..

15. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    #175 Jeetje mv 4, 13 jan 2012
    Hallo allemaal,

ben ik weer! Maar nu om te reageren op jullie!

Lia, vervelend dat dromen, maar dat gaat wel weer over. Alweer 6 weken, gaat best snel eigenlijk!

Paparo, beterschap voor je kleine meid! Wat zul je geschrokken zijn.

Kayleigh, we duimen voor je vriendin dat haar klachten snel weg zijn en dat ze eindelijk van haar zwangerschap kan gaan genieten en dan over een paar maandjes haar kindje gezond en wel kan vasthouden.

Liz, ook fijn af en toe een weekendje alleen, lekker alles doen wat jij leuk vindt;)

Ikke, heb zo'n hekel aan fotoboeken inplakken, maar ben toch ook van plan om voortaan digitale boeken te gaan maken. Welke boeken vind jij qua ontwerp en kwaliteit het beste?

Kiekske, wordt nu echt spannend meid! Heel veel succes morgen en we duimen dat er met de punctie 3 perfecte eitjes worden geoogst, zodat over een paar dagen een mooi embryootje teruggeplaatst kan worden.

Hier: ik ben eigenlijk nooit onregelmatig, gebruik al een tijdje niet meer de pil ivm hoofdpijn door de hormonen, maar heb de laatste tijd wel aardig wat stress. Afgelopen maand is mijn oma overleden en dat was zo'n beetje mijn 2e moeder, was zo'n lief mens en daar kon ik altijd terecht met problemen en zo. Maar door het verdriet om haar kwam ook al het weggeduwde verdriet om mijn overleden vader(2,5 jaar geleden heel plotseling overleden) weer terug. Misschien is dit de reden dat mijn cyclus raar gaat doen. Zou het anders niet weten.
    Maar ik ben er niet treurig om hoor, maar zou het wel fijn vinden als ik dan maar ongesteld wordt. We wachten af!

Groetjes Jeetje

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    jeetje : dan heb je ook veel meegemaakt de laatste aantal jaren. Het zou idd mogelijk zijn dat je cyclus hierdoor in de war is.
    Wat betreft de fotoboeken maak ik de meeste bij kruidvat, maar ook met de hema kun je veel..Ik pak altijd maat M.
    Ik vind inplakken ook niet fijn hoor. Kost heel veel tijd. Digitale boeken maken ook wel maar je bent er toch een stuk sneller mee klaar en het bespaart een hoop geld.

@all : ondertussen is er bij mij ook nog geen menstruatie te bekennen. Ik zit nu op dag .... ff tellen ... dag 55.. Eigenlijk hoop ik dat die nog wel ff uitblijft. Anders moet ik weer een hele cyclus wachten voordat er iets gaat gebeuren of iets met medicijnen. Op dag 67 moet ik naar het ziekenhuis...Dus hopelijk blijft de menstruatie weg...eerst hoop je erop en nu hoop ik dat ie wegblijft...vrouwen :( haha. weet ik wel zeker dat er sneller wat aan gedaan wordt...

17. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Liz82 hahaha z'on bijsluiter is handig om te lezen.....whahha maar ik zal je vertellen hoe ik de digitale ovulatie testen gedaan heb. Ik dronk altijd tot een uurtje of 13.00 uur. En dan stopte ik met drinken tot 18.00 uur. Om 18.00 uur testen, alleen zorgen dat je niet rond 16.00 uur nog naar de wc gaat want anders heb je geen urine meer. En letten op de streepjes, ook al zeggen ze dat je daar niet op mag letten, maar bij mij werden ze wel steeds donkere tot de smiley! Succes!

18. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @Kayleigh, Fijn dat je begeleidster lief voor je is!
    Ik was vorige week ook heel misselijk, en dat had ik nooit voordat ik ongi moest worden. Maar ja ik ben toch ongesteld geworden helaas...mijn lichaam heeft mij voor de gek gehouden.
    Sterkte voor je vriendin *knuff*
    Ik gebruik Notepad op de pc, kan ik al typend meelezen en hopen dat ik niemand vergeet...

@kieske, echt spannend zeg! Om 8 uur al aan het infuus, heb je in ieder geval geen tijd om de gehele dag te stressen ;) Heel veel sterkte morgen, zal heel erg aan jullie denken en duimen!!

@Lia, haha hele dag pissen :D Lijkt me zo raar om dat allemaal te dromen, ze kunnen net echt lijken en dan wakker worden, geeft altijd zo'n gek gevoel vind ik...

@kooten, ik hoop ook dat het geklus aangeslagen heeft ;) Gewoon door blijven klussen en op naar de test! :D

@paparo, hoe is het nu met je kleine meid? Heeft ze nog pijn/last?

@Jeetje, jammer dat de test negatief is, maar hoeft in principe nog niks te zeggen. Je cyclus kan inderdaad wel veranderen. Hoop dat je volgende test positief is ;) Nog gecondoleerd met je oma *knuff* Kan best een reden zijn inderdaad dat je lichaam van slag is. We wachten en duimen met je mee!

@lizz, de kerstboom nog opruimen?? haha ik had hem al opgeruimd de woensdag na kerst, was hem helemaal beu...hij stond ongelofelijk in de weg :)

@all, nou ik had een hoop in te halen met verhalen, hoop dat ik niemand heb overgeslagen, sorry daarvoor als dat zo is :)
    Ben vandaag met de hond en een vriendin naar het bos geweest. Ze zou haar kleine meid van 7 weken meeenemen. Maar was niet voorbereid op de kinderexplosie van andere vriendinnen van haar die plots ook meegingen. Wel super lieve kindjes, maar natuurlijk ging het de hele tijd over kinderen. En de vraag aan mij of ik nog niet wilde. Mijn beste vriendin weet er wel van, maar tegen andere zeg ik liever nog niks. Dus een beetje eromheen gedraaid. Onze hond was trouwens super lief tegen de kinderen, was zo schattig om te zien. Een grote hond die heel rustig een lik over een 1 jarige dr wang gaf die daarna in geschater uitbarstte hahaha te schattig voor woorden.
    Morgen ben ik naar de efteling dus zal zondag veel in te halen hebben :$.
    Op het "zwanger worden-gebied" geen nieuws, ongi is geheel weg dus ben nog steeds onderweg naar de ovutestjes...

19. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja siesi laten we het hopen. Kon het niet laten om rond half zeven nog een test te doen. En nog steeds een smiley. Heb dus geen korte LH piek, haha Wanneer zou hij nu springen???? hij staat dus al op een smiley sinds gisteravond 18.00 uur.

20. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Siesi zag trouwens dat jij ook in ronde 3 zit, gezellig! Ook voor jullie eerste kindje?? Laten we hopen dat we beide over een paar weekjes een mooie test in handen hebben!

Deel Deze Pagina