Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik hoop het ook, want kan er nu helemaal niet tegen om hem zo te zien, is echt mijn oogappeltje, was ook furieus gisteren. Had meteen gevoel dat heel mijn verjaardag naar de klote was, tot overmaat van ramp wilde ik een glas afwassen en dat springt in mijn hand kapot, dus mijn hand open liggen, gelukkig niet veel maar wel pijnlijk.

Maar gelukkig doet de baby het heel goed en dat is ook heel belangrijk. Zijn beide mijn kindjes waar niemand aan komt...

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met jullie beestje Kel?
    Is ook niet fijn om je beestje zo te zien..
    Hopelijk is hij snel weer beter.

Ik ga nog ff verder hobbyen....

3. Parelbloesem

Haha laat avondje hobbyen?

Op zich wel goed, waarschijnlijk is vrouwtje zwanger, zo reageert ze weer en wilde ze geen aandacht en heeft hem net verkeerd gebeten. Maar die gebeten is ligt in de woonkamer onder een lamp en hij doet het goed, alleen lopen doet pijn dus hij hinkt, de eerste dagen had hij streken, maar nu gebruikt hij zijn krabpaal als huis (hebben een kattenkrabpaal voor ze staan. En hij is snel zindelijk te maken dus doet zijn behoefte nu op een speciale bak die we voor hem hebben gemaakt!!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha hoe geniaal zeg.. een katten krabpaal.. ik zie ze al krabbelen :D hahha..

Uh.. ja een heeeeeeeeeeeeeeeeel laat avondje/ nachtje was het.. eigenlijk moet ik nu ook naar bed.. morgen weer markt en vl is naar vrijgezellenfeestje van een vriend van hem...
    Het was vannacht 01.30 :$

5. Parelbloesem

Haha dat was op tijd ;)

Ja slim he!!

Ik ben ook nog wakker, mijn schoonzus komt zo der dochter nog ophalen, hun hadden ook een vrijgezellenfeest.

Deel Deze Pagina