Eindhoven of omgeving?

Discussion in 'MMM clubs' started by ster80, Jul 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Hoi hoi, uit mijn bloedgetuige bleek dat de waarde van mijn schildklier 4 is en om innesteling te verkrijgen dient deze rond de 1 te zijn. Ik schrok zo een beetje van want hier in Eindhoven hebben ze me hier nooit op getest en elke keer als ik vroeg waar het eventeul bij mij mis gaat zei ze ach het kan gebeuren en begon ze te lachen. Ik krijg nu pillen die ik 4 weken in moet nemen en hierna nog eens bloedprikken om de waarde te bepalen als deze goed is gaan we starten met de 3 icsi. en ik krijg een uitgebereid baarmoederonderzoek om toch zekerheid te hebben dat er niets anders aan de hand is. Mij man is op erfelijke ziektes getest dit is in Gent ook gedaan en gelukkig allemaal goed . Icsi is echt nodig bij ons ons omdat de bewegelijkheid vande sperma is niet goed van 36milj. Is er 10% heel minimaal.

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Gelukkig dat ze in Gent dat getest hebben voor je.
    Weet je iig hoe het komt dat de innestellings niet lukt.
    Ik heb daar nooit van gehoord dat je schildklier iets me te maken heeft met innestelen.
    Hopelijk helpen de pillen en mag je snel aan de nieuwe poging beginnen.
    Wel spannend voor je.
    Is dit je laatste poging ?

Ik heb gisteren mijn 1e hormoon spuit gehad.
    Ben de hele dag trillerig en moe geweest. En ik heb super onrustig geslapen waardoor ik nu alweer moe ben.
    Hopelijk gaat het vandaag beter

3. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Wij hadden der ook nooit van gehoord dat schildklier invloed heef op zwangerschap. Dit wordt ons derde en laatste poging dat vergoed wordt door de verzekering. Wij hopen natuurlijk op een mooie zwangerschap komende maanden. Eerst spuit prikken vonden ik dood eng maar je went er aan. Spannend en vingers gekruist dat alles gaat uitpakken zoals we hopen en snel een plakbaby krijgen.

4. shereen1987

shereen1987 Actief lid

Mar 13, 2013
    282
    1
    18
    roermond
    sorry beetje brutaal misschien om me er zo in te mengen.. maar vind het erg dom van ze dat ze je er niet op hebben getest in Eindhoven terwijl er daar wel foldertjes liggen over je schildklier en zwanger worden dat het moeilijkheden met zich mee kan brengen

5. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Wij hadden d'r. Dargal alsook nu aan haar denk en haar gezicht voor me zie wil ik haar een plaat hand geven. Elke keer alsook iets vroeg begon ze te lachen, zo van ik ben de doctor ik weet het beter, niet dus.

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Ik ben ook niet getest op schildklier. Wel op nieren, heb een mri gehad en nog veel meer onderzoeken. Zal ook eens vragen of ze mijn schildklier kunnen testen

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Schildklier hebben ze bij mij als eerste getest voordat we aan alle behandelingen begonnen. Ik heb begrepen dat dat heel belangrijk is. Zeker doen dus.

8. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Zeker om vragen om je te testen op schildklier

9. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

hoe is t met jullie? Zijn er ondertussen al nieuwe ontwikkelingen?

Ik zit nu bijna 7 weken na mijn miskraam. Helaas is mijn baarmoeder nog steeds niet schoon. Ik heb vanochtend een hysteroscopie gehad waar nog behoorlijk wat weefsel te zien was. Dit hebben ze geprobeerd weg te halen. Was soms moeizaam en t zicht werd steeds slechter dus nu afwachten tot vrijdag dan kijken ze nog een keer. In t ergste geval krijg ik alsnog een curretage. Ik ben er nu ook wel helemaal klaar mee, ik wil verder!!

10. Voortje86

Voortje86 Lid

Feb 2, 2012
    46
    0
    0
    Haai,

Ik heb niet alles gelezen op dit forum maar het onderwerp zei me al genoeg! Hier nog iemand in de MMM en uit Eindhoven!

Ik ben zelf onder behandeling bij Geertgen en ben sinds 2 dagen wat wijzer. Ik blijk immunologisch onvruchtbaar te zijn.. Iets wat niet vaak voorkomt

Boboke.. Wat balen dat je baarmoeder nog niet schoon is. Ik heb zelf 3 miskramen achter de rug en weet hoe emotioneel het is en dat je daar helemaal niet op zit te wachten..

Ik hoop dat ik hier mee mag lezen/schrijven..

X

11. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    hey voortje
    wat gezellig dat je komt meekletsen
    wat is dat immunologisch onvruchtbaar ?
    ik heb daar nog nooit van gehoord
    \wat verschrikkelijk dat je al 3 miskramen hebt gehad.
    het zwanger worden lukt dus wel.... weten ze wat er mis gaat?
    bij hoeveel weken kreeg je de miskramen ?

boboke meid,, hoe is het ? morgen weer een afspraak... pff jij kent het ziekenhuis inmiddels ook wel van binnen en buiten.
    heb je nog veel pijn ?
    ik kan me voorstellen dat je ondehand wel verder wilt.
    heb je niet het gevoel dat je nu stilstaat ?
    zo oneerlijk ook allemaal

met mij gaat het wel oke, de bijwerkingen van de lucrin vallen wel mee, voel me wel moe en hoofdpijn en is goed te doen.
    11 sept krijg ik de 2e lucrin spuit. ik heb gehoord dat de bijwerkingen erger worden naarmate je het langer gebruikt dus ben benieuwd

Share This Page