Kijk net in mijn foto's tot mijn verbazing tref ik dit aan. Dochter heeft foto's gemaakt van mij achterkant. En ben toch wel trots op mijn haar is dat terecht?
Als jij trots bent op je haar dan is het goed toch? Lijkt mij niet dat ik of iemand anders mag vertellen dat dat niet terecht is? Of wat wil je precies horen? ik denk dat ik het niet helemaal snap....?
Ja klopt. Maar ik had het ook anders moeten stellen waar ben jij trots op van je zelf. Zo iets. Tikte het via mijn mobiel. Nu via de laptop. Scheelt weer en van ja mijn dochter die mijn telefoon te pakken had en deze verassing en ja ik ben trots op mijn haar. Makkelijk hoef er niks aan te doen behalve potje verf haha.
Ik ben ook gek op mn haar hoor vind het heerlijk om het uitgebreid te borstelen, en dan met twee spiegels mezelf van de achterkant te bekijken En dan nog eens borstelen, en weer kijken, en een beetje van opzij, en de andere kant, en dan weer van achteren
Hihi leuke foto Pnirmal, van een mooie bos haar! Lijkt een beetje op dat van mij. 40 jaar en nog geen verf hè! Bekijk bijlage 416698
Idd. Jij hebt ook mooi haar. Als ik geen verf zou doen zou mijn kleur ook ongeveer zo zijn. 40 en mooi haar.
Nou geloof me: mijn achterkant is veel mooier hoor! Ik ben ook bestblij met mijn haar. Ik heb helaas een erg lelijk gezicht. Ach, en mijn man vind ook nog steeds dat ik een lekkere kont heb: veel om vast te pakken.