eis ik teveel van mijn man

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vind ook niet dat mijn man het VOOR MIJ doet of Alex haar man het voor haar doet. Hij doet gewoon dingen die gedaan moeten worden. Als ik dat niet kan, doet hij het...ik vind dat serieus niet meer dan logisch. Ik maak er geen misbruik van hoor trouwens.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

misschien ben ik te hard voor mezelf:)
    maar misschien ook wel omdat ik zelf ook weet dat je door lang te gaan slapen etc etc niet beter van wordt

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat is hier ook zo hoor.. het is niet zo dat hij niets doet..

maar probeer zeker wel mijn uiterste best te doen dat als hij (laatste tijd wel erg vaak) om 7half8 binnen komt hij geen eten hoeft te maken... etc etc

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Juist, en dat is ook mijn reden om hier flink van leer te gaan, net als ms Nuke, omdat wij weten dat de zachte aanpak voor TS niet gaat werken.

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hoezo is dat HAAR probleem? Het is toch niet per definitie haar probleem dat er kinderen zijn, dat die opstaan en eten moeten krijgen? Is net zo goed zijn' 'probleem' als het hare vind ik.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Knap hoor, dat jij dat zo van achter je schermpje kan beoordelen. De nieuwe huis psychiater?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou dat vind ik dus niet. Zij is huisvrouw, hij werkt fulltime, zoals ik begrepen hebt, dus mag hij van haar verwachten dat zij het leeuwendeel van de kinderen op zich neemt. Wil niet zeggen dat hij het nooit hoeft over te nemen, maar ik blijf van mening dat in dit geval moeder haar bed uit moet om voor de kinderen te zorgen.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja als jij het zo wilt noemen :( ik denk dat als we allemaal lief met ts gaan meepraten, zij geen hulp gaat zoeken, maar de situatie zoals die nu is fijn in stand blijft houden, juist bij een depressie is het zaak dat een ander je erop wijst, want degene die het heeft zal er weinig aan doen uit zichzelf om dit te veranderen.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Als ik het kon, deed ik het ook (ik kan het nu weer, maar heb het maanden niet gekund) . Maar je moet je wel afvragen, ten koste van wat? Als jij niet met je man opstaat, kan je de dag misschien wel veel beter aan. Daar kiezen wij dan voor, mijn man staat daar volledig achter. En wat je zegtklopt wel, langer slapen helpt misschien niet, maar meer rusten zeker wel bij bepaalde klachten natuurlijk.

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Man: vraag ik teveel van mijn vrouw?
    forumman 1: ja
    forumman 2: nee
    forumman 3: mwah, weet ik niet
    End of discussion.

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Maar moeder zegt tegen vader, ze KAN het even niet (even afgezien van of ts het wel of niet terecht vraagt). Dan boeit het toch niet wie welke baan heeft en VIND IK dat vader zonder morren zn nest uit moet voor ZIJN kinderen.

Nogmaals, niet om mijn man man op te hemelen ofzo maar die werkt 60 uur id week (eigen bedrijf) en moest daarnaast heel huishouden runnen. Hij leeft nog steeds hoor, hij is er niks minder van geworden. Als hij zijn taken niet meer kan doen, om welke reden dan ook, neem ik ook zijn taken met alle liefde over! Je moet het toch samen redden, dan kan je niet je vrouw laten verzuipen omdat jij graag wilt uitslapen!

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

#192 Myrthe, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
    Dames volgens mij is het goed zo deze gaat op slot.

Deel Deze Pagina