Zo inspiratieloos. Cadeau oma 75.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rylie, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik wil dit jaar iets speciaals voor haar doen.
    Ze wordt 75. Misschien kan ik beetje de situatie schetsen.

Mijn oma heeft vroeger veel voor mij en mijn broer gedaan. Zeker na de scheiding van mijn vader en moeder. Kleding wassen, bijna elke avond bij haar eten. En ook financieel heb ik altijd veel van haar gehad. Mijn moeder heeft gebroken met haar familie, daardoor kregen kregen mij broer en ik dit deel. Vroeger zorgde ze voor haar kinderen en alle pleegkinderen die ze heeft (ge)had, toen een beetje voor mij en broer en toen voor mij opa die ernstig ziek werd. Nu heeft ze tijd voor zichzelf.
    Oke beetje achtergrond.
    Maar mijn oma is iemand die graag in de tuin is en werkt. Graag gaat fietsen met een vriendin. En helpt bij het zwemmen voor mensen met een handicap.

Maar ik kan gewoon niks voor haar bedenken.. Wat zouden jullie doen/kopen voor haar.
    Of wat zou je je eigen oma geven?

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ooh geld ik wil tot ongeveer 100 euro gaan. En hoop mijn broer nog over te halen om samen iets te doen!
    Dan 150-200 euro.. weet niet of hun ook 100 euro kunnen missen.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk dagje uit met jullie? Bijvoorbeeld naar de keukenhof en dan lekker ergens eten?

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Misschien met je oma gezellig een middagje naar intratuin, om voor haar tuin leuke planten te halen, die je er samen met haar inzet. En halverwege haar daar tracteren op een high tea (moet je wel van te voren doorgeven daar) Ik denk nl dat je oma het het allerleukst vind om echt iets met jou te gaan doen, aangezien ze blijkbaar nog van alles onderneemt en dan lijkt het mij voor haar heerlijk om een middagje door jou verwent te worden door iets samen te doen.

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    servies van de blokker met van die vogeltjes

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat gaat zeker op het lijstje. Samen iets doen!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat misschien ook leuk is, zeker wanneer je broer ook mee doet: een leuk weekendje (voordelig) weg. Hoeft niet eens een bungalowhuisje te zijn, misschien een grote stacaravan huren ergens en dan lekker een weekend met je oma weg. gourmetstel mee en dan lekker gourmetten of zoiets.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dagje uit klinkt leuk.

Wij hebben wel eens een fotolijst gegeven met meerdere gezinnen, met al foto's er op van kinderen en kleinkinder. Ook al geprogrammeerd om 's ochtends aan te gaan en 's avonds uit. Hadden ze dus geen omkijken naar, stekker in het stopcontact en klaar.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Foto's hebben ze gehad toen opa en oma 40 jaar getrouwd waren. Gelukkig heeft opa dat nog mee mogen maken.

Deel Deze Pagina