meiden we zijn al wat bezig met namen maar komen er niet an uit lijkt wle of de inspiratie op is hebben wel wat namen maar ze lijken het allemaal net niet te zijn of goed te voelen nu wil ik graag weten of jullie wat mee kunnen denken het liefst hebben we dat de naam met Dan begind maar geen Daniel of Daniella of Dani Danilo is allemaal te voor de hand liggend als jullie ook geen inspiratie hebben graag dan in elk geval met D beginnen dus kom maar op met jullie bijzonderen creaties alvast bedankt
ow was al aan het zoeken geweest naar een gedeelte er voor maar kon het niet vinden bedankt als het goed is verplaatsen ze hem van eigens wel verwacht ik
Danique en Dante vind ik heel mooi! Verder: Dandin Dane Daneel Danilo Danjel Danko Dana Danella Danica Daniek Danika Danila Danine Danita Danitsja Danja Danka Danore Danou Danouta Danta Danuta Danyell Danza Zo even wat namen die ik uit het voornamenboek haal... Verder vind ik David, Didier, Dinand en Dominique voor een jongen leuk. Doreth, Dorien, Dominique en Doris voor een meisje.
Jongen: - Danischa, Danté en Danny - Danischa, Danté en Dani - Danischa, Danté en Danial - Danischa, Danté en Danian - Danischa, Danté en Danick - Danischa, Danté en Danil - Danischa, Danté en Danio - Danischa, Danté en Danius - Danischa, Danté en Danjel - Danischa, Danté en Danker(t) - Danischa, Danté en Dannis - Danischa, Danté en Dano - Danischa, Danté en Danyel - Danischa, Danté en Danzel Meid: - Danischa, Danté en Dana - Danischa, Danté en Danaïa - Danischa, Danté en Daneé - Danischa, Danté en Daniek - Danischa, Danté en Danii - Danischa, Danté en Danika - Danischa, Danté en Danine - Danischa, Danté en Danita - Danischa, Danté en Danja - Danischa, Danté en Danka