Heeft iemand een goed recept om zo'n lekker toef te maken voor op een cupcake, maar dan koemelkvrij? of is dat simpelweg niet te eten??
Bij Jumbo kun je van Aplro soja slagroom kopen die je nog moet opkloppen. Dat smaakt wel iets anders, wat lichter, maar niet vies ofzo. Verder kun je van melkvrije margarine en poedersuiker een botercrème maken en dat op de cupcake doen.
ja dat laatste was ik eerst van plan, maar begreep van iemand dat dat dus niet te vreten is. Omdat je gewone boter gebruikt ipv roomboter.
Wij hebben cashewnoten geweekt en daarna met de staafmixer tot moes. Daarna mango of aardbei erbij voor de kleur. Je kunt ook havermelk gebruiken.
je kan ook banketbakkersroom spuiten. dan heb je meer vanille smaak ipv boter. zelfgemaakte word dik genoeg om te blijven zitten. Banketbakkersroom, gluten-, en koemelkvrij - DeLeuksteTaarten.nl
Ik heb het ooit eens laten maken maar vond het niet lekker. Mijn dochter wel, die weet niet beter haha
Kokosmelk is toch ook op te kloppen net zoals slagroom? Zou je ook kunnen proberen. Denk dat als je de kokosmelk lang genoeg klopt het boterig wordt en dan zou je er gewoon poedersuiker bij kunnen doen. Edit: Botercrème voor cupcakes! (Paleo, zuivelvrij, suikervrij, glutenvrij) | Paleo Familie Vond dit recept.