'eisen' van de VK om je niet te lang te laten doorlopen?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door 11oktober, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Eisen tja, overleggen kan altijd. Bij mij tweede ben ik gestript met 38+2 (vanwege familie omstandigheden), ik had toen 3 cm ontsluiting en was volledige verweekt. Ik ben toen gelijk in partu geraakt, mijn lijf was er duidelijk ook aan toe en er kwam een boy uit van 3820 gr en 51 cm. En dat is het natuurlijk wel met strippen, ze kunnen strippen wat ze willen, maar als je lijf er niet aan toe is, zal het ook niet gebeuren. Bij mijn dochter ben ik gestript met 38+5 en niets gebeurt.

Maar goed ik ben nu zwanger van de derde, en ik hou niet van overtijd lopen. Dus ik hoop dat ik nu niet hoef te vragen om te strippen en dat deze beed net zoals de andere twee, ff voor de 40 komen. Maar we wachten af :D

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb ook gereageerd op je andere topic van vandaag dus ik begrijp dat je inmiddels een datum hebt dat je ingeleid word.

Ik ben blij voor je omdat je niet te lang hoeft door te lopen.Dat je een groot kindje krijgt hoeft niet zo'n probleem te zijn hoor.
    Zoals ik al beschreef werd ik ingeleid omdat ik 42+1 was.
    Na een korte maar superheftige bevalling was onze Tim daar dan eindelijk.
    Maar wat zo erg was is dat hij zo uitgedroogd was.
    Ik wist niet dat dat zo vreselijk is!Daar had ik ook helemaal niet op gerekend,ik kende dat niet.
    Onze zoon heeft echt de eerste 2 weken geleden.Hij zat onder de striemen en wondjes tot bloedens toe!
    Daar had en heb ik het echt moeilijk mee gehad.Waarom moet je hier (in Nederland?)zo lang doorlopen?
    Ik heb echt fotoos van die kleine schat die ik gewoon niet kan aanzien.

Dit was mn vierde bevalling en aangezien hier toch geen kinderen meer bijkomen hoef ik het niet meer te overleggen maar anders zou ik zeker eisen dat ze me op tijd in zouden leiden.
    Dit was echt heel onbehoorlijk,het was niet nodig geweest!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mamakelly, wat zielig zeg dat je mannetje zo uitgedroogd was :( dat is inderdaad niet nodig!

Deel Deze Pagina