Al drie dagen een positieve ovaluatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tamt, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamt

tamt Lid

13 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Even een vraagje. Ik ben zaterdag terug gekomen van vakantie en volgens de calculator zou zondag mijn eisprong zijn. Ik heb dus zaterdag en zondag goed geklust. Zaterdag was mijn ovaluatietest licht en sinds zondag dus maandag en vandaag nog steeds positief... Dat is toch raar? En gister niet geklust... Ben ik dan te laat?

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Heb je een foto van de testen? Dan kunnen we wat beter beoordelen.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je lichaam werkt niet volgens een calculator op internet. ;) Ik zou met de positieve test gaan rekenen. Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Dat zou dus betekenen dat je eisprong een paar dagen later is dan berekend.

Was je ovulatietest duidelijk positief? Dus de lijn even donker of donkerder dan de controlestreep? Is hij lichter, dan is het een negatieve test. Een beetje positief gaat voor een ovulatietest niet op.

Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven. Als zondag de test positief was, zou je eisprong gisteren of vandaag zijn. Als je het zondag nog gedaan hebt, zit je qua timing goed.

4. tamt

tamt Lid

13 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al drie dagen een streep die gelijk of donkerder is... Vandaag maar weer even aan de slag;)
    Heb geen foto's maar ga die volgende maand wel maken, miss zie ik dan toch licht verschil

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met welk merk test je eigenlijk?

Deel Deze Pagina