Ik begrijp er niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantall24, 19 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantall24

16 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik moest 01-01-2016 ongesteld worden. Ik had voor dat ik ongesteld moest worden een paar lichte symptomen en grote borsten en tepels honger en ook heel sterk het gevoel dat het gelukt was , maar werd dus 02-01 ongesteld heel anders dan normaal ik had 1 dag echt hele erge buikpijn en alleen een beetje last van bruinverlies dag erna bloed, en dag daarna helemaal niks meer . oke ik dacht jammer ben gewoon ongesteld geworden hopelijk lukt het de volgende ronde oke nou komt het ik moest mijn eisprong krijgen rond 16-02 ik kreeg 2 dagen voor mijn eisprong hele erge pijnlijke borsten ( had ik mijn vorige zwangerschap ook last van ) ik dacht misschien door me vruchtbare dagen ? Heb ik anders normaal nooit last van maar ik dacht dat zou het wel zijn maar ik moet ook heel vaak plassen nu en sinds vanochtend misselijk ik heb vandaag een test gedaan met middag urine en ik zie een hele vage streep als ik zwanger zou zijn dan moet ik morgen 7 weken zijn ? Dan kan die test toch nooit zo vaag zijn ? Zijn er dames die dit hebben meegemaakt ?

Bijgevoegde bestanden:

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de test reageerd op je eisprong, het lh hormoon en hcg lijken erg veel op elkaar, waardoor de meeste zwsngerschapstesten ook een lichte streep geven rond je eisprong.

De klachten die je beschrijft kunnen door de eisprong veroorzaakt worden
    Als je daadwerkelijk 7 weken zwanger zou zijn zou de test knallen, en zeker geen tuurstreep geven

3. Chantall24

16 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou het dan kunnen zijn ! toch heb ik wel een sterk gevoel dat ik zwanger ben maar alles erom heen is zo vaag dat ik ook weer denk dat kan helemaal niet 🙃

4. Chantall24

16 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja met 7 weken verwacht je wel een knal streep ja daarom blihf ik het vaag vinden

5. Chantall24

16 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel trouwens ik moest 01-02 ongesteld worden maar werd het 02-02 😂🙈

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik denk ook dat de test reageert op je eisprong. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het streepje ook niet zie maar ik heb het licht van m'n beeldscherm ook laag staan dus misschien komt het daardoor. Ik zou het voor de zekerheid vooral gezellig maken de komende dagen. :p

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb ook wel eens gelezen dat sommige vrouwen gewoon te weinig hcg uitplassen maar wel goed zwanger zijn. (In een blad van moeders voor moeders) je zou altijd langs de huisarts kunnen gaan en vragen voor een bloedtest.

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #8 Mommysince13, 20 feb 2017
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
    sorry, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik zeker wist zwanger te zijn en zie banner
    inmiddels in ronde 16 aanbeland en toch echt niet zwanger

En een dag over tijd kan altijd, dat was ik deze ronde ook, ik verwachtte mijn menstruatie vrijdag en werd zaterdag.
    Menstruaties verschillen ook per cyclus, zo was de vorige 9 dagen en ben ik nu op dag 3 er al weer bijna van af

Bij sommige vrouwen stijgt de HCG ook niet zo snel indd, maar niet zo langzaam dat je met een zwangerschap van 7 weken een bijna niet aanwezig streepje test is echt onmogelijk.

sorry als het lullig overkomt, zo is het niet bedoeld, ik wil je alleen behoeden van een teleurstelling.
    Er zijn hier zoveel meiden/dames op het forum die er heilig van overtuigd waren zwanger te zijn, en wanneer er dan een bloedonderzoek is gedaan die negatief is dan word het maar op een vroege miskraam gegooid (en dat is dan weer niet eerlijk tegen over de dames die wel een miskraam hebben gehad) zeg ik niet dat jij dat zou doen ;)
    dus sorry voor mijn harde woorden, maar zo is het wel helaas

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    als je op 2 februari ongesteld bent geworden (zoals je in een latere reactie schrijft) en rond 16 februari last van pijnlijke borsten kreeg, dan kan dat ook heel goed komen door het progesteron wat vrijkomt na de eisprong. Deze kwaaltjes hoeven lang niet elke maand hetzelfde te zijn.
    Als je rond de 16e ergens je eisprong hebt gehad, zit je nu op ongeveer 4 a 5 dpo, en is het nog te vroeg om te testen.
    Je zit dan ook zeker nog niet op 7 weken zwangerschap.

Mogelijk is de test gewoon vals (ik zie trouwens niets op je testje) of reageert die toch op een latere eisprong, maar ik vermoed, gezien je vage klachten, dat die door het progesteron komen en dat je gewoon nog te vroeg na je eisprong zit om te kunnen testen.

Ik duim voor je dat je toch gauw een mooie positieve test in handen hebt :) Succes!

Deel Deze Pagina