niet kunnen slapen van de buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontje, 4 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi hoi,

    Ik heb al een tijdje last van die buikpijnen waar ik overal over lees in verschillende topics, maar ik heb er vooral 's nachts last van! Ik kan niet op mijn linkerzij liggen, want dan kan ik niet slapen van de zeurende 'pijn'. Overdag valt het wel mee. Voel het wel, maar niet constant. Ik verwacht eigenlijk vandaag of morgen dat de :evil: komen, maar wil toch voor de zekerheid deze vraag stellen, om uit te sluiten dat er iets mis is.

    Liefs,

    Moontje
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Moontje .
    Niets om je zorgen over te maken hoor .
    Ik heb er s`nachts meer last van dan overdag en kan dan ook niet slapen van de pijn .

    Groetjes Joyce
     
  3. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hebben jullie last van deze buikpijnen sinds jullie gestopt zijn met
    de pil?
    Groetjes Senna
     
  4. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had dat de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil ook. Ik zit nu in de tweede ronde en nu heb ik er geen last meer van.
     
  5. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb een mirenaspiraal gehad, maar misschien moet je dan ook ont'spiralen'? Ik weet het ook niet..symptomen zijn hetzelfde als bij de dames die aan het ontpillen zijn.

    Bedankt, JoyceD, je stelt me weer gerust. Is fijn om te weten dat er meer vrouwen zijn die hier last van hebben!

    Ik voel op het moment alleen die zeurende pijn onderin mijn buik, maar de :evil: wil maar niet doorzetten.

    Liefs,

    Moontje
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja Senna , toen ik nog slikte had ik nergens last van .
    Vorige maand was de eerste cyclus zonder pil en ik had me toch een buikpijn tijdens mn eisprong .
    Kon er gewoon niet van slapen .
    En deze maand ( de eerste "echte" ronde ) heb ik er ook weer last van , alleen wat minder .

    Moon , ik denk idd dat je moet ont spiralen :)
    Een spiraal geeft volgens mij ook hormonen af en die krijg je nu dus niet meer .
    Je lijf is dus aan het afkicken van het spiraal , die normaal je cyclus regelde .
    Eigenlijk hetzelfde als met de pil dus ;)

    Groetjes Joyce
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, haha! ontspiralen, dat is me ook wat! Maar ik denk dat dat best wel eens zou kunnen ja. Een mirenaspiraal geeft inderdaad hormonen af, maar dan alleen op de plek waar het nodig is. Ik heb nog niet veel gelezen over wat er met je lichaam gebeurt als je je spiraal hebt laten verwijderen.
    Zijn er nog vrouwen die daar ervaring mee hebben?

    Ik hoor het wel!

    Groetjes,

    moontje
     

Deel Deze Pagina