Help!! Ik heb altijd een cyclus van 27 of 28 dagen... Ik zit vandaag (zondag) op dag 31, dus in ieder geval 3 dagen overtijd. Ik heb meerdere testen gedaan, maar wel allemaal van clear blue, 2 normale (met + teken) en 2 digitale (2 in 1 verpakking, dus zonder indicator), maar ze zijn allemaal negatief. De 2 niet-digitale heb ik op de dag van mijn NOD en 1 dag daarna gedaan, de laatste test (digitale) heb ik vanochtend gedaan. Ik voel me wel echt zwanger, heb alles wat ik bij mijn dochtertje ook had, dus al een tijd een ongi gevoel (buikkramp wat doortrekt naar m'n rug), opvliegers, hete voeten... Maar, misschien wil ik ook wel té graag, en denk ik het té zeker te weten... Ik kan nu niet anders doen dan afwachten, maar misschien nog iemand tips? Als het aan mij zou liggen zou ik morgen wéér testen, maar goed, weer een negatieve test is ook weer flink balen. Dan ben ik liever ongi, zodat we door kunnen naar volgende maand. Wanneer zou ik weer testen? Ik ben zelfs in staat om morgen een bloedtest aan te vragen, zo "zeker" ben ik ervan. Alhoewel ik hier wel nog even mee wacht hoor . (Pff... Sorry van mijn zeikverhaaltje!! Ben op het moment zoo onzeker dat ik het even eruit moet gooien. Mijn vriend wilt niet luisteren en zegt dat het na 4 testen toch duidelijk is dat ik gewoon NIET zwanger ben (logisch eigk.)).
Ik heb het niet eerder gehad, wat ik was gewoon elke maant weer anders ongesteld. Als ik jou was zou ik om de twee dagen testen, anders kost het ook gelijk zoveel geld, ik had gewoon huis merk etos met 2 er in. Ook had ik erg gevoelige tepels, waardoor ik het ging vermoeden. nou meis heel veel succes en we duimen Han
Hihi, thnx!! Ik blijf toch een beetje hoop houden. Tsja, ik denk dat ik morgen naar de KV (voor de kv2v5)ga en dan dinsdagochend (als het dan nog niet zo ver is) daarmee testen. Ik heb juist jeukende tepels... Tsja, echt in mijn ogen ontbreekt alleen de posi test. Ik weet niet wanneer ik met mijn dochtertje posi testte, omdat ik mijn cyclus helemaal niet bijhield, en het "in 1x raak was", dus ik dacht dat ik wel eens zou kunnen gaan testen, en toen bleek het al positief te zijn. De CB met indicator gaf toen 1-2 aan, dus eigk ook in een vroeg stadium. Maar heb dus echt de hele tijd het gevoel in mijn buik/rug dat mijn ongi eraan komt/er al is. Maar dit gevoel heb ik nu al een week lang.
Jammer zeg! Ik heb hier ook wel eens een late menstruatie. Normaal op dag 30-31. Maar af en toe ook 32 of 33. En een paar maand terug zelfs 42. Ik merk dat ik dan ook een stuk meer last had van menstruatiekwaaltjes. Waarvan ik hoopte dat het zwangerschapskwalen waren, maar achteraf toch heftige menstruatieklachten waren.