hallo dames ik ben 17-10 gestopt met de pil en tot op heden een paar drupjes bloed verloren. ook na het stoppen van de pil geen ontrekkings bloeding gehad. we buikpijn en pijnlijke tepels enz.... wie heeft dit ook gehad en hoe lang heeft het geduurd?
Weet je zeker dat je niet al zwanger bent? Heb je al getest? Is wel heel lang dat je dan niet ongesteld bent geweest. Als je negatief test, zou ik even langs de huisarts gaan! Succes! Liefs Marijn
ja ik heb al een paar keer getest laatste keer was 31 dec en dat was neg. de dokter zegt kom over een half jaar maar terug
Jeeej, eindelijk een lotgenoot! Ik ben 21-10 gestopt en ook nog steeds niet ongesteld! Krijg vandaag de uitslag van mijn bloedtest en krijg ik waarschijnlijk een middeltje om het op te wekken! Misschien kan je de huisarts even bellen.. Of ben je inderdaad misschien al zwanger? Succes XXX
Jeetje, dan ben ik toch wel blij dat mijn dokter er meteen iets mee doet! Maar ik heb ook als tip gekregen om teunisbloemolietabletten of monnikspeper te gaan slikken (verkrijgbaar bij Kruidvat/ Trekpleister) dat schijnt je hormonale evenwicht te verbeteren. Je kan het altijd eens proberen toch?! Als ik niets van mijn dokter zou krijgen, dan ga ik dat ook slikken! Succes meid!
Nee, dat ken ik niet.. Helpt dat ook om je menstruatie op gang te brengen? Ik zie iedereen hier aftellen tot hun NOD en wij maar wachten.. *zucht* Ontpillen sucks big time!
ja dat kan je wel zeggen ik voel me ook zo apart iedereen heeft na het stopen wel een ontrekkings bloeding gehad en dat heb ik ook niet gehad die pillen zijn voor vrouwen die zwanger willlen worden of zijn
Mijn eerste keer ontpillen duurde op de kop af 4 weken precies. Dacht toen ook dat ik misschien wel zwanger zou zijn, terwijl in feite dat helemaal niet kon haha, maar je gaat dan toch twijfelen. Na die 4 weken heb ik 4 keer een best stabiel cyclus gehad, tot deze ronde aan toe in ieder geval. Ontpillen kan lang duren hoor! (en ik had er zelfs nog mazzel mee, was vrij snel...)
Ben je na het stoppen met de pil ook niet ongi geweest dan? Ik wel, maar daarna niet meer Jakkes! Laten we hopen dat het wachten ons beloond!
nee ook na het stoppen van de pil ook niet ja ik heb 2 dagen bruin verlies gehad en daarna niks meer en toen 16 november een beetje rood bloed 1 keer bij afvegen en verder helemaal NIKS en ook niet zwanger!
dit ken ik......zit nu ook op een cyclus van 98 dagen. Heb na het stoppen met de pil in oktober nog wel mijn pilbloeding gehad, maar daarna niets meer. Ben niet zwanger, heb al paar keer getest. Ik voel van alles maar weet niet of ik dit echt voel of dat het komt omdat ik iets wil voelen. Word nu wel gek van het wachten, heb voor mezelf gesteld dat ik na een half jaar wachten pas naar de HA mag. Voordat ik aan de pil ging was mijn menstruatie ook niet regelmatig dus ik denk dat ik mijn lichaam gewoon de tijd moet geven. Maar wachten duurt gewoon lang.......
ben je wel gewoon ongi geweest dan na het stoppen van de pil? ik heb 2a3 dagen bruin verlies/donker gehad en verder niks
ja, na het mijn laatste pil heb ik wel een normale pilbloeding, ongi gehad. Maar het wachten is nu op de eerste natuurlijke ongi..
Ik heb destijds precies hetzelfde gehad. Bij de een duurt het nu eenmaal langer dan bij de ander. geef het nog even wat tijd maar evt kan je huisarts je inderdaad iets geven om het een keer op te wekken dan heb je kans dat het daarna wel gewoon regelmatiger is al is het geen garantie
Uiteraard wil ik ook dat mijn lichaam het werk zelf gaat doen, maar na mijn opname in het ziekenhuis, vind ik het toch wel fijn om te weten of er iets met mijn lichaam aan de hand is. Geeft toch wat meer duidelijkheid en scheelt weer wat inlegkruisjes
Hoi! Ik ben ook nog steeds in afwachting. Ben in oktober gestopt met de pil, toen een onttrekkingsbloeding en sindsdien niets meer. Ook niet zwanger (ik test af en toe). Ik ben nu ruim anderhalve week monnikspepercapsules (De Tuinen) aan het slikken. Hoop dat die ongi nu gauw komt. Volgende week wil ik sowieso naar de huisarts. Dinsdag zit ik namelijk op dag 100 na onttrekkingsbloeding. Het duurt mij allemaal een beetje te lang. Mijn schoonzus heeft hetzelfde gehad. Die heeft net als ik ook jaren de Diane 35 pil geslikt. Ze was gestopt, maar werd maar niet ongesteld. Bij haar hebben ze een bloedtest gedaan. Daaruit bleek dat er iets mis was met haar prolactinegehalte waardoor de eitjes niet rijpten en ze dus geen eisprong en geen ongi had!
heb je die capsules als advies gekregen? ik ben vandaag begonnen met gravitamon weet niet of dit helpt maar ja je probeerd wat wat hebben ze bij je schoonzus gedaan dan als ik dat vragen mag?
Ik heb net de uitslag van mijn bloedtest binnen en alles is prima in orde! Helaas krijg ik geen middeltje om het op te wekken, want daar zitten weer hormonen in en dat is niet bevoordelijk om zwanger te worden.. Dus nog even op het wachtbankje en vanmiddag ook meteen monnikspeper halen! Kan je dat trouwens ook bij Kruidvat halen? Of zoiets? Ik heb trouwens ook de Diane-35 geslikt, het schijnt ook een zware pil te zijn.. Maargoed ik zit ik elk geval wel met een gerust hart op dat wachtbankje