Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen, want ik snap het even niet meer. Vorige week maandag heb ik een VMK gehad. Ik moet nu gebruik maken van ovutesten omdat ik direct na mijn ei aan de Utro moet. Nu heb ik al een paar dagen eipijn, dus ik ben gaan testen. Op CD 8 was de test middel positief (1e test foto, jammer van de spiegeling van het plakband, hij is donkerder in het echt). Temp 36.6 Op CD9 (2e test) was hij zowat niet te zien. Temp:36.4 Gisteren op CD10 om 17.00 was deze behoorlijk donker. Dus ik dacht ik doe er om 22.00 nog een ( en bijna niet gedronken) en deze was weer licht. Temp: 36.6 Vanochtend op CD11 ook licht en net om 14.00 gewoon bijna niet te zien. Temp 36.6 Komt mijn ei er nu aan of moet ik nog ff doortesten? Snap het niet waarom ze de ene dag donkerder zijn dan de andere... Ik voel in mijn buik dat mijn ei er aan komt en ook mijn cervixslijm laat dit zien. Maar ik vind het zo vaag dat die testen ze snel veranderen van sterkte. Ik heb meestal 2/3 dagen voor mijn ei een tempdip. Op CD9 had ik een tempdip t.o.v. de andere dagen. Maar de ovutesten zijn niet knalpositief, dus dat klopt dan weer niet. Maar goed, de vraag is dus, wat denken jullie? Klussen geblazen? ps. Ik heb 2 dezelfde foto's toegevoegd, de een wat duidelijker dan de andere. Liefs!
Ik zie dat de strepen op de foto lichter lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn... Hoop dat jullie het duidelijk kunnen zien! Bedankt alvast!
Ik heb net om 17.00 nog even getest en nu is het weer net zo donker als dat het gisteren om 17.00 was. Dus inderdaad, nog even doortesten. Dank je dames!!
Vandaag is mijn ovutest weer stukken lichter dan de voorgaande dagen... Snap er niks meer van! Ik hoop niet dat het eitje weer eens blijft hangen zoals het vaker gedaan heeft...
Ik hoop het ook niet voor je meis! Ik hoop dat je ovutest morgen een stuk duidelijker is! Ik zou nog wel even doortesten.
Doortesten. Geen zorgen, je LH schommelt wat voor je piek. Na een mk kan je cyclus een flink stuk langer zijn. Sterkte