Dames, HELLUP!!!! ik ben geen doktor maar wij vrouwen kunnen elkaar wel een aardig eindje op weg helpen zoals ik bij vele lees... Ik ben 25 Jaar en slik al vanaf mijn 18e levensjaar geen pil meer. Nu is er inmiddels iets anders aan de hand..... Ik heb een mooie Cyclus en altijd netjes ongesteld. De eerste dag van mijn laatste ONG dag is 26 januari geweest kan 1 dagje verschil inzitten meer niet Maar .... ik heb 5 of 6 februari durf ik niet meer met zekerheid te zeggen gevreeen zonder voorbehoedsmiddel en in AL die jaren is dit de eerste zaadlozing in mij geweest... Ik merkte 2 dagen later al op dat ik last van buikpijn kreeg ( krampjes etc) ik dacht nog huh ..? ik heb eigenlijk ( NOOIT) iets of ergens zo last van nu bleek nu ik eens op internet begon te surfen omdat ik totaal niet met zwangerschappen bezig ben dat ik precies rond mijn vruchtbare dagen (periode) gevreeen heb. door middel van de ovulatie kalender. puur toeval! maar..... die 2de dag in de avond ik weet het nog goed ik ga naar het touillet en zie in mijn slip minimaal 2 strepen en beetje ernaast zeer donkerbruin verlies absloluut geen rood! Toen ik dat zag was ik meteen in paniek ik dacht nog ja het is zo het is gebakken nou goed verder doorgelopen ermee naarmate de dagen verstreken hield de buikpijn aan en krampjes ook zelfs ondraaglijk ben hiervoor naar het ziekenhuis geweest en dacht toen wat is er toch heb een echo voor ingewanden gehad en wat bleek mijn Dikke darm zat vol........ jezus dacht ik ik heb nog nooit last van zoiets gehad en altijd een normale stoelgan ik heb nu zakjes voor op te lossen... maar de pijn daarvan is nu weg maar mijn buik is anders nog steeds dan normaal ook heb ik nog steeds krampjes die geen pijn meer doen... ik ben moe en heb heel erg last van luie ogen al poosje vroeg moe en lage rugpijn houd aan sigaretten smaken niet ook heb ik het warmer als normaal ...... loop al dagen met een kruikje omdat dit zalig gevoel geeft. Maar dames het gaat me puur om die opmerking in me slipje wat ik nog nooit gehad heb en heb normaal ook nog nooit een eisprong gevoeld of wat dan ook. normaler wijs heb ik tijdens mijn menstruatie alleen de eerste dag wat last van buikpijn Kan dit een zwangerschap zijn?
Ik denk dat het bruine wat je omschrijft een innestelingsbloeding is geweest.. Wat betekend dat je zwanger zou zijn.. De klachten die je erna krijgt lijken er ook op. Vooral omdat je toch precies rond je vruchtbare tijd heb gevreeën.. Maar misschien paar stomme vragen hoor.. Waarom ben je niet aan de pil of iets anders en waarom dan geen condooms als je echt niet zwanger wilt worden? En waarom geen morning after pil genomen die dag erna? Kan je tegenwoordig gewoon bij de drogist kopen... Ik zou de dokter bellen en het uitleggen en dan zou je nog een overtijdbehandeling kunnen ondergaan als je zwanger bent en je wilt het niet.... Maar dan nog zou ik hierna maar condooms of iets anders gaan gebruiken...
Ik denk geen innestelbloeding. Dat komt vaker niet dan wel voor trouwens. Hier bij beide zwangerschappen niks geen innestelbloeding gehad, maar dat terzijde. Bovendien zou je die innestelbloeding dan net voor of tegelijkertijd met je eisprong moeten hebben gehad en dat is absoluut onmogelijk. Een innesteling vindt namelijk plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong en jij had dat bloed toch 2 dagen na je sex in je vruchtbare periode? Het is logischer om bij dat beetje bruinverlies wat je in/rond je vruchtbare dagen had, aan een ovulatiebloeding te denken. Denk dat je je eisprong dan rond 8 februari gehad moet hebben. Je kunt in elk geval testen rond 22 februari.
Hoi dames... Dankjewel voor jullie reacties. Het is niet gepland maar zeker welkom voor ons beide we zijn gewoon samen het is meer dat het niet gepland is en gewoon een Ongelukje is geweest van beide kanten. Ik denk dat het ook een innesteling is geweest omdat ik nog nooit een bloeding van een eisprong heb gehad of wat dan ook.... Mischien is het bij mij gewoon iets eerder indd moeder natuur doet wat die wil denk ik dan maar zo.. en nu ik terug reken is het 3 dagen erna geweest dus het zou best kunnen??? Ik slik al jaren de pil niet omdat ik die niet kan slikken dat hou ik prive liever . daarom ben ik nu ook in paniek ik heb veel contacten gehad maar nooit deze symptonen gehad gevoeld of gezien? best vreemd dat het dan net nu wel is????? niet waar?
Je gaat er al helemaal vanuit zwanger te zijn. DDaardoor ga je van alles voelen. Een ovulatiebloeding hoef je nooit eerder te hebben gehad. En komt veel vaker voor dan innestelbloed. Maar blijkbaar is dat niet wat je wilt horen. Jammer. Want een innestelbloeding directl na je eisprong kan echt niet. Dan ben je een medisch wonder. Ik zou testen als ik jou was. Want als het inderdaad innestelbloed zou zijn geweest , moet je nu duidelijk zwanger testen en geen tuurstreepje hebben. Laat je een foto van je test zien? Succes!
Bruin bloedverlies kan ook komen doordat er die paar dagen daarvoor een klein beschadigingetje is opgetreden bij het vrijen. Het hoeft dus niet te betekenen dat je zwanger bent. Maar het zou wel kunnen drie dagen na een bevruchting. Ik heb ook een heel klein beetje bloedverlies gehad toen en bleek zwanger. Dus wie weet. Ben ook benieuwd naar je test
Joppi1 Dankjewel voor je reactie, Toevallig dat je me ongeveer kunt begrijpen want ik ben ook wel wat gewend hoor , en heb echt nog NOOIT iets afwijkends gehad en nu had ik het wel dat viel me meteen op..... dus het is alleen maar afwachten en kijken of ik positief test indd . ik kan helaas nu nog niet testen ! maar hou jullie zeker op de hoogte
2-3 dagen na je ovulatie is er nog geen innesteling. Ik denk of dat het komt door de sex of ovulatiebloeding
we zullen het zien alles aan mijn lichaam zegt dat ik zwanger ben in de avond hou ik het niet meer mijn ogen worden dan echt moe brandrig en droog .. gisteren met moeite een bord pasta gegeten daarna meteen zuurbranden boven de wc
Ja het zou kunnen een innestelingsbloeding komt niet vaak voor althans dat heb ik gelezen maar ik had er zelf wel 1 alleen was dit bij mij gelig ipv bruin en rond 6 a 7 DPO. Maar goed zoals hierboven gezegd word het kan ook wat anders zijn. Succes met testen
Hay bailey1989 Zie dat je dezelfde leeftijd als mij hebt... Mischien heeft het ook qua leeftijd weer wat te zeggen en ieder lichaam reageert anders uiteraard.. Ik had het echt 3 dagen erna. dat was en is voor mij nog altijd iets dat ik meteen dacht het is raak...... ik weet niet of je het zo vroeg al kunt merken ook dat mijn darmen zo vroeg moeilijk beginde te doen heel raar ook dat is iets wat ik nog nooit last van heb ondervonden over een grote week weet ik het ! XXX
Ik snap wel dat je in paniek bent! Je hebt geen ovulatie testen gebruikt ( ondat je er niet mee bezig bent ) dus je weet niet zeker wanneer je ei sprong is geweest. Hoelang in je cyclus altijd? Z'n berekening op internet met vruchtbare dagen wil niet altijd zeggen dat het klopt. Je ei kan eerder of later komen maar dat kun je alleen weten met ovulatie testen of herkenbare pijntjes die dag. Maar het is wel heel vroeg om 2/3 dagen na je ei sprong iets te voelen. Je eitje heeft tijd nodig om zich in te nestelen. Dan zou dpo3 wel vroeg zijn zoals hierboven wordt gezegd. Een innesteling gebeurd 6-9 dagen na de ei sprong. Dat bruinverlies zou dan je ovulatie kunnen zijn of er is een adertje gesprongen in je vagina. Zie dat het niet gepland is maar wel welkom. Ik lees ( kan het fout hebben) dat je stiekem toch hoopt dat het wel zo is. Heb niet te veel hoop of ga er niet te veel vanuit om een teleurstelling te voorkomen. Ik hoop voor je dat we het allemaal mis hebben . Bij mij werd er ook gezegd er niet vanuit te gaan dat het meteen zal lukken.. Tadaa is gelukt haha. Gewoon je NOD afwachten en als die uitblijft dan testen.
Dan kan het zijn lily dat ik eerder mijn ei heb gehad wat ik mischien niet weet zelf.... dit omdat ik er indd niet mee bezig ben en nooit geweest dus dat het meteen raak was... ja als je lichaam wel even een wending krijgt in alles is het wel spannend , dus ik moet afwachten indd .... proficiat dat het raak was ik wens je een hele mooie zwangerschap toe !!!
En mijn eisprong heb ik nog nooit iets van gevoeld of last van gehad..... mijn cylcles verloopt normaal soms wel eens 4 dagen langer of korter