3 dagen na eisprong licht bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by mpo, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hallo dames,

Aangezien ik op allerlei forums niet veel wijzer word, wil ik het maar in de groep gooien.

Ik had op dinsdag 30 sept. mijn eisprong (d.m.v. tempen in de gaten gehouden), sinds vrijdag heb ik last van licht bloedverlies. Het begon met roze afscheiding, zaterdag was het best veel rood (vooral toen ik net uit bed kwam) en in de loop van de dag werd het weer een stuk minder. Vanochtend weer wat rood en dat wordt nu ook alweer minder. Kan dit nu al een innesteling zijn? Mijn nod is pas op 13 september. We hebben veel seks gehad rondom mijn eisprong.

2. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Niemand? :(
    Zonet had ik ook wat felle steekjes onderin mijn buik.... bloed is nu al weer zo goed als verdwenen...

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik ben echt nog geen expert op dit gebied. Ik heb wel gehoord dat rozige afscheiding een innesteling kan zijn. Ik hoop dat je van iemand met meer ervaring nog een reactie krijgt!

4. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hey Dotty, bedankt iig voor je reactie!
    Het bloedverlies is er nog steeds, al is het niet veel....ik hoop stiekem toch wel op een innesteling :)... het is igg geen ongesteldheid, want mijn temperatuur is nog steeds hoog ;).

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    Ik zit ook met deze vraag, mijn eisprong was rond 29 augustus en ik heb vanaf die tijd hoge temp zie link maar gister verloor ik slijm/bloed/ bruin eenmalig even , en vandaag alleen maar slijm/ bruin?? Vind maar vaag dus ga er maar vanuit dat de duivels komen?? Maakt je wel onzeker want je temp is hoog!!!

6. Maudje

Maudje Actief lid

Nov 2, 2006
    141
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad. Dit is pas de eerste ronde dus daarom twijfel ik of het een innesteling is. Volgens mijn berekening had ik 30 aug mijn eisprond, die dag ook sex gehad. Daarna heb ik ik last gehad van een klein beetje bloedverlies, rood/roze/bruin. Dat was van maandagavond t/m vrijdag. Vrijdag zelfs ongelofelijke pijn in mijn onderbuik gehad.
    Nou af en toe nog wat steekjes, maar heel licht. Verder wel wat emotioneler dan normaal. Ik heb 12 sept mijn NOD, dus ik moet nog even geduld hebben voordat ik kan testen. Ik heb al 2 kindjes, maar bij beide heb ik geen innestelingsbloeding gehad.
    Ben pas sinds 3 dagen mijn temp aant bijhouden, dan weet ik als ie s'morgens lager is dat ik ongi wordt. Dan ben ik al voorbereid haha. Gelukkig is ie nou nog altijd hoog en ik hoop uiteraard dat het blijft.

7. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hoi Maudje

Nou ik ben nog niet ongesteld maar test geeft ook omowit aan...vanmorgen
    Dus ik wacht mijn ongesteldheid maar af.
    Wat ik raar vind is dat ik dus dacht de 22 aug.mijn eisprong gehad te hebben, precies week later 2 dagen bruinverlies, en donderdag vet harde steken...en had vandaag/gisteren mijn NOD..dus tja...nu ga ik twijfelen..zou donderdag die steken in mijn buik dan eisprong zijn geweest?pfff....

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ow jee, voor jullie ook spannend dus!

@missguit: steken en krampen is wel een teken dat er iets aan de hand is toch? En dat in combinatie met bruin.... duimen! Ga je morgenochtend niet testen??

@maudje: we lopen behoorlijk gelijk op! Mijn nod is dinsdag de 13e. En ookal van die 'vage' symptomen....spannend hoor. Ga je gelijk testen op de nod?

@hier: bloed is inmiddels helemaal verdwenen. heb sinds gister een zwaar gevoel in mijn onderbuik en steeds kleine steekjes en wat krampjes.

9. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Je zit nu een week na je eisprong als ik het goed zie? Dan is het verlies van slijm en bruin niet heel vreemd lijkt me. Wel een lange cyclus zeg...nu al 38 dagen!

Share This Page