Girl75, ik had precies hetzelfde!!!! Op die manier wist ik ook dat ik weer og moest worden. Terwijl ik die maand helemaal niet eens aan chocola dacht. Ik hoop het voor je!!!!!!!!
ik hoop voor je dat het raak is, mijn drang naar chocola is ook zo goed als weg (had sinds gisteravond ineens enorme zin in vietnamese loumpia's en die drang is nog niet weg, hmm met die zoetige rode saus maarja waar haal je dat op maandagmorgen??
Nou,had vanmiddag ff een grootverpakking marsen gehaald,had er opeens trek in....ga ik net 10 minuten geleden plassen en ja hoor de waren er al weer(2 dagen te vroeg zelfs )
Precies,op naar de volgende ronde,en het liefst er nog minder mee "bezig zijn" 'k wil ook wat afvallen dus...
jammer, heel veel succes in de volgende ronde (weet je wat ik deed ter verzachting van de komst van de ik tracteerde mezelf elke keer op iets leuks, het haalt de teleurstelling niet weg, maar je mag jezelf best verwennen omdat je zo je best doet!)
Ik denk dat ik mezelf maar weer eens trakteer op een knipbeurt bij de kapper ,kleurtje erin. Of een bezoekje aan de pedicure(zit ik al weken aan te denken,'k heb echt rotvoeten)