eisprong al geweest

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door OemRomaissa, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Hallo dames
    sinds ik in december gestopt ben met de pil, is mijn cyclus heel erg onregelmatig, MAAR de laaste 3 maanden zit ik toch wel netjes tussen de 32 en 35 dagen.

nu echter had ik op dag 10 een tempratuur daling, en tot vandaag (dag 15) is hij nog steeds aan het stijgen.

het lijkt er dus op dat het misschien een eisprong is geweest, wat denken jullie?

Normaal heb ik na mijn eisprong, gevoelige tepels en dat heb ik nu dus ook...

bij een cyclus van 30 dagen, heb ik mijn eisprong altijd rond dag 18/19, zou het dan nu kunnen dat hij toch echt al geweest is.. of moet hij nog komen?

zie bijlage

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Het ziet er wel uit als een eisprong... maarja ik heb ook wel s van die dipjes... Verder niets gemerkt?? Vruchtbaar slijm??

3. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb wel wat slijm gehad, maar ik ben niet zo goed in het verschil zien tussen vruchtbaar slijm en slijm na gemeenschap, want slijm na gemeenschap komt er bij mij soms na 3 dagen nog een beetje uit, dus eigenlijk heb ik nu constant slijm

en weetje ik heb dus sinds dag 10 gewoon een hoofdpijn niet normaal, ik kan wel huilen van de pijn. ik kan me hoofd zelfs niet meer draaien want dan heb ik letterlijk steken overal in me hoofd, ik ga er mee slapen en ik word er mee wakker nu echt al 5 dagen.

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Als ik dit zo zie, zou ik gokken op een eisprong rond dag 13. Is alleen voor jou doen wel vroeg begrijp ik.... Even afwachten wat er nu verder gebeurt. Misschien daalt je temp weer. Als ie doorstijgt, is je ei echt geweest.

Tsja en dat slijm.... Na gemeenschap word ik daar ook niet meer wijs uit hoor... Wat je wel zou kunnen doen is elke dag je baarmoedermond voelen. Ik doe dat rond 12 uur (mooi op 't midden van de dag in elk geval, want 't schijnt door de dag heen een beetje te wisselen). Als je vruchtbaar bent, dan zit je baarmoedermond heel hoog en is ie zacht (zoals je oorlel). Als je niet vruchtbaar bent, zit ie lager en voelt ie hard (beetje als puntje van je neus). Als je rustig voelt (met schone vingers!) dan kun je ook de opening voelen. Als je vruchtbaar bent, dan staat je BM een beetje open.

5. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    hmm ja vandaag was me temp 38 graden maar ik heb griep, dus ik word er zelf ook niets wijs uit

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nee als je griep hebt kun je er denk ik helemaal niet meer wijs uit worden.... Heb je anders wel eens 38 na je ei? Dan zou 't misschien toch kunnen dat ie zo rond dag 13 was... (Maar als je anders altijd een lagere temp na ei hebt, weet ik het ook niet meer.... stomme griep ;))

7. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    nee me temp is na me eisprong nooit 38 graden vanochtend zat hij weer netjes op 37.3, dus als we de temp van gisteren weglaten blijft hij toch stijgen vanaf die dag 10/11

zie kaartje

Deel Deze Pagina