Ik heb net de clearblue digital test gedaan. Na even wachten gaf hij aan niet zwanger. Ik heb de test uit elkaar gehaald en zag dit.... Wie weet wat dit betekend...
Niets, die testen dienen niet uiteengehaald te worden in de eerste plaats, en als de test niet zwanger zegt zegt de strip net hetzelfde.
Het betekend helaas dat die testen niet gebouwd zijn om te slopen. Je kunt aan de hand van deze strips geen conclusies trekken.
Je kunt beter een streepjes test doen als je streepjes wilt kijken Het antwoord blijft inderdaad hetzelfde:niet zwanger.
Hier voorbeelden hoe de strips eruit zien bij zwanger en bij niet zwanger (de onderste). Bekijk bijlage 469355 Bekijk bijlage 469356
Of je hebt nog niet genoeg HcG en daarom heeft hij niet zwanger aan, en in dat geval zou ik even een normale test halen van de kruidvat ofzo. Of een early test. Of je bent gewoon niet zwanger
Er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je de strepen van de cb digitaal nooit mag aflezen . Zegt dus niks.
Ik had ze ook gesloopt/uit elkaar gehaald na NIET ZWANGER. En inderdaad (die van mij leken op die van jouw de streepjes) ik was niet zwanger.
het betekend niets helaas, bij een digitale mag je de streepjes niet aflezen, maar het betekend uiteraard niet dat je niet zwanger bent, op dit moment kan het hcg ook gewoon te weinig zijn om positief uit te slaan, en waarom een dure digitale kopen als je streepjes wilt zien koop dan de kruidvat 2 v 5 euro stuk goedkoper
Dit betekend ofwel niet zwanger, ofwel nog te weinig HCG voor een test. Ik heb er nu 1 van 4,5 jaar rondspringen waarbij ik al heftig misselijk en pijnlijke borsten de eerste week NOD negatief testte.