een gekke vraag van mijn kant, maar bestaat er eigenlijk ook iets van ovulatie verlof ? ik werk 5 dagen van 7:00 tot 18:00 (van deur tot deur) en mijn vriend werkt 10 dagen van 24 uur per maand. die tien dagen zijn verspreid over de hele maand. hij werkt dus nooit langer dan 24 uur achter elkaar. Maar mijn lichaam presteert het iedere keer om een positieve ovulatie test te geven als hij net vertrokken is voor 24 uur. Als hij dan s ochtends om 9 uur de volgende dag thuis komt, ben ik weer vertrokken naar mijn werk. tja, en dan is het praktisch al te laat als ik s avonds thuis kom. Dit hebben wel al 3x gehad. ben wel een keer naar zn werk te gaan om daar snel n vluggertje te doen en toen weer weg. maar dit is geen oplossing zo. Nou besef ik dat t n gekke vraag ik maar eh.. is hier nou geen oplossing voor , bijv paar uurtje ovulatie verlof? bestaan dat? Pantertje
volgens mij als je stewardess bent kan je verlof krijgen of even ander werk geloof ik. omdat ze veel van huis zijn. maar hoe dat verder zit als je ander werk doet. geen idee
In de luchtvaart schijnt dat idd zo te zijn, maar heb geen idee hoe het in andere branches geregeld is
Ik heb vorige keer ook zoiets gehad, vriendlief een weekend weg en ja hoor net een positieve ovutest.. Maandag middag kwam ie thuis en ik ben eerder van m'n werk weggegaan Ik had er ook zo een ochtend voor vrij genomen hoor, is dat misschien een oplossing voor je? Of kan je niet zo kort van tevoren vrij nemen? Anders ziek melden voor een dagje? Niet zo netjes maar nood breekt wet he
Als je nou elke keer voor die 24-uurdienst het doet, kan dat niet? Mocht je dan die dag een posi-test hebben, heb je in ieder geval het spul binnen
Bij een positieve ovulatietest heb je pas 24-36uur later je eisprong en ben je nog 12 uur vruchtbaar. En zaad blijft ongeveer 72uur leven in je baarmoeder? Advies van de uroloog was bij ons om het om de dag te doen rond de eisprong. Weet niet of je wat aan deze antwoorden hebt, maar dan zie ik toch genoeg mogelijkheden. Geen idee of zoiets bestaat, maar anders inderdaad zelf vrijnemen.
Hey meis Vervelend hoor!Ik herken het wel een beetje ik werk onregelmatig en ook in mis mn ei weleens hierdoor.. Kun je bij jou werk geen overuren opnemen of werkdag ruilen?Als je zo regelmatig bent kun je het lijkt mij goed uitrekenen wanneer je ei is,en redelijk optijd vrij vragen.. En anders een acute tandarts/huisarts afspraak (moeten ze vrij voor geven een paar uurtjes..) Niet zo netjes maar ach die paar uurtjes..Kun je mooi nog ff klussen voor hij weg gaat..