IVF poging al over en uit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tachake, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Eventjes schetsen hoe mijn situatie is.
    19/04: punctie gehad
    22/04: terugplaatsing 8cellige embryo
    23/04: hele dag buikpijn
    24/04-25/04: licht roze afscheiding
    25/04 (avond)-26/04: bruine afscheiding
    De dagen erna helemaal rustig
    30/04: ongi krampjes,niet keihard maar wel aanwezig+ 's avonds bruine afscheiding bij toiletbezoek
    01/05: alweer bruine afscheiding na opstaan

Zijn dit al mijn naderende ms? Houden die utro bollen mijn ms tegen? Ik heb echter nog nooit bruinverlies gehad voor mijn ms.
    Maar ik vrees ervoor dat mijn lichaam me nu voor de gek houd. Ik heb pas 06/05 de bloedtest maar ik heb al zo zin om te stoppen met die utro brol want ben er precies zeker van dat m'n ms door zullen breken dan. Al zijn de krampjes nu precies wat minder.

Ik heb echt even een dipje nu :(:(

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat een moeilijke weken he zo:( Ik heb helaas geen idee want ik heb nog nooit innestelingsbloed gehad maar het zou op zich goed kunnen. Wel herken ik je gevoel wat betreft het tegenhouden van de menstruatie door de Utrogestan en dat gevoel had ik bij mn eerste ICSI poging ook. Vreselijke krampen en was echt overtuigd dat mijn menstruatie eraan zou komen. Maar nee ik was toen wel zwanger. Nog heel even geduld hebben helaas hoe moeilijk het ook is. Ik duim voor je!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi Tachake, rot he die onzekerheid en dat eeuwige afwachten? Er staat me iets bij dat ik in de bijsluiter van de Utro heb gelezen destijds dat het bloedingen kan veroorzaken. Ik zou je kuur wel gewoon afmaken en je kunt altijd even overleggen met je ziekenhuis. Je zit nu op dag 8 na de tp dus ik zou iig nog geen testje doen thuis. Het is heel rot maar het enige zinvolle dat ik kan zeggen is dat je het echt moet afwachten, helaas. Heb je trouwens cryo's? Succes laatste wachtdagen en laat je weten hoe het verder is gegaan, ik ga voor je duimen!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan in principe nog alle kanten op. Het kan met een innesteling te maken hebben en het kan een naderende menstruatie zijn. In ieder geval nu niet stoppen met de Utrogestan! Testen kun je als je twee weken na de punctie zit. Nog even volhouden, sterkte & succes!

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

ik zou niet te snel wanhopen. Ik heb geen ervaring met IVF maar de bloedingen die jij beschrijft had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    idd niet stoppen met de utro!! bruin verlies kan innesteling zijn. Stoppen met utro zou alles wat er misschien wel aanwezig is in je baarmoeder, er met een menstruatie uitspoelen.
    gewoon doorgaan met de utro tot na de bloedtest. Dit zijn vreselijke weken, die wachtweken. sterkte!

7. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey allemaal,
    bedankt voor jullie berichtjes en steun. Ondertussen komt er toch af en toe ook wel wat rood mee afwisselend met de keer erna bruin. Dus geen idee wat te denken. Wel helemaal geen buikkrampen meer.

Heb toch maar eens gebeld omdat er rood tussen gemengd komt en daar stelden ze me ook gerust dat ik me nog niet meteen zorgen moet maken en de utrogestan moet blijven opsteken. Wel mag ik morgen bellen om al een bloedafname te laten doen zodat ze kunnen zien of het menstruatie is of niet.

Ik zal zeker nog iets laten weten als ik resultaten heb!
    Voorlopig blijven we nog wat in onzekerheid :)

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als er een zwangerschap gaande is, zou je dat inderdaad morgen al in het bloed kunnen zien. Hopelijk goed nieuws! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Succes morgen!!! Hopelijk dat er een goed bericht uit komt! :)

10. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Ik laat morgen zeker wat weten! En nu proberen niet meer te stressen voor vandaag :)

Geniet van het zonnetje allemaal xxx

11. cybell

cybell Niet meer actief

Ik hoop het niet voor je meis!
    Mijn eerste ICSI poging eindigde met dezelfde klachten die jij nu hebt maar dan al 6 dagen na de punctie.
    De 2e poging 7 dagen na de punctie en cryo tp 1 en 2 eindigde na 6.4 week zwangerschap en 11.4 week zwangerschap.

Al is mijn verhaal niet echt positief, ik duim onwijs hard voor je dat het jullie wel gegund is!

12. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Het ziet er niet goed uit hier.
    Ben ondertussen geweest voor bloed te prikken en vanavond om 17u mag ik daarvoor bellen. Maar eigenlijk ben ik er al van overtuigd dat dit negatief zal zijn.
    Heb namelijk om mezelf voor te bereiden net een testje gedaan en deze gaf zoals verwacht negatief aan. En net voor ik ging plassen checkte ik of ik bloed had en kreeg ik dus veel bloed en 2 vliezige substanties op mijn papier. Het was geen slijm ofzo want het is vast en je kan het niet echt stuktrekken.
    Deze poging zal dus vanavond bevestigd worden dat het over en uit is :(

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ah nee, ik hoop toch nog dat er iets anders uit de test komt. Heb je de uitslag al?

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoe was de uitslag van de bloedtest? Of heb je die niet gekregen vandaag? De duimen draaien hier nog!

15. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey,
    Bedankt voor het duimen maar het resultaat is helaas negatief :(
    Ik moet nu een cyclus rust houden en de volgende cyclus gaan ze onze cryo ontdooien.
    We hebben er maar één overgehouden dus nu zit ik met de schrik dat die het ontdooien niet gaat overleven volgende maand en dat we dus 2maanden zonder vooruitgang zullen zitten.

Ik weet dat de rustmaand nodig is maar ik zou gewoon zo graag doorgaan.

Toch bedankt voor het meeleven allemaal xxx

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hele herkenbaar meid ik had ook maar 1 cryo over na een mislukte ICSI poging en was vreselijk bang dat die niet goed zou ontdooien. Maar dat deed ie gelukkig wel! Helaas was ik niet zwanger maar dat blijft natuurlijk altijd afwachten. En snap je gevoel wat betreft de rustmaand ik had dat ook al denk ik dat het achteraf toch wel goed is geweest.Een hele dikke knuffel meid ik hoop dat jullie cryo blijft plakken straks!

17. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis, even rustig aan doen nu, laat je maar even lekker verwennen! Ik hoop dat jullie een mooi ontdooit embryootje hebben en dat het de volgende poging wel raak is! knuffel!

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Jakkes, flink balen...:( Sterkte en hopelijk met de cryo meer geluk!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Shit, balen zeg :( Hopen op een mooie cryo straks. Knuffel!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat jammer!!!

Deel Deze Pagina