Goedemorgen ladies, Even een vraagje... Heb duidelijk van maandag op dinsdag mijn ei gevoeld.. Had steken onder in mijn buik, en echt duidelijk een "plop" gevoel.. Nu zijn we een paar dagen verder en heeft FF een rood kruis neergezet. Waarop baseert FF dit? Alleen op de temperatuur? Mijn temperatuur stijgt wel mooi! Hihi... Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Kiwi
Op je ovutesten en je temp. Wat je voelt is meestal het groeien van je follikel en niet zo zeer het springen. Het zou kunnen als je die wat hogere temp van zondag op discard zet, dat hij hem wel verzet.
Inderdaad. Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen aan de hand van hetgeen jij ook voelt. Maar....uit onderzoeken in het ziekenhuis is juist gebleken dat die steken niet de eisprong is, maar nog het doorgroeien van de follikels! De daadwerkelijke sprong vond pas een paar dagen later plaats. En daar voelde ik dus niks van. Het grote gevaar van dat je er maar van uit gaat dat je je eisprong voelt, is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen!
Als ik naar je kaartje kijk zou ik denken dat dinsdag idd je eisprong is geweest.. Gaat ie misschien uit van het gemiddelde, ten op zichte van je vorige cyclus? Wat betekenen die groene letters onderin?? Ik gebruik nog niet lang FF dus weet er niet veel van..
Ik denk dat FF het bij het rechte eind heeft, rekening houdend met temperatuur en je ovulatietestjes en je vruchtbaar slijm. Ik denk dat je inderdaad groeipijn gevoeld hebt...
wat je voelt is idd niet de eisprong, maar het scheuren van de follikel...daarna kan het nog een paar dagen duren voor je ei uiteindelijk uit de follikel springt.
Thnx meiden voor de reacties. Had nu vanmorgen ineens een dip in mijn temp. Kan dit een innesteling zijn dan met de temperaturen die ik afgelopen dagen heb gehad?
Kan heel goed, hopen dat ie morgen weer de hoogte in gaat en daar blijft Ik zie geen kruis op je FF meer? X Joyce
He Joycie, Ja die is ineens weer weg?? Ik zag vanmorgen wel dat FF 's morgens alles weer bijwerkt.. ( heb de app op mijn mobiel) Ja, kan je een lagere temp hebben met innesteling? Dit is ook de eerste keer dat ik temp.
Zekers , innestelingsdip. Kijk maar op mijn kaartje bij 5dpo ging ie ff iets lager om daarna de hoogte in te schieten. Dat die kruis weg is kan ook aan de temp daling liggen. Wat ik voorheen nog wel eens deed is vooruit invullen.. kijken of kruis kwam of verdween. (daarna wel weer verwijderen hihi) Ik duim voor je Kiwi! X Joyce
Hej Joyce, Nou ik voel de kriebels al komen.. hihi.. Ik ga ook hard duimen, dat mijn temp weer omhoog schiet. Hoop dat FF het kruis weer terugzet.. Thnx voor het duimen, Joyce!! Jij ook nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! X Kiwi
Nee dat heb ik niet gedaan, Babke. 't kruis van FF was ook alweer weg, voordat ik vanmorgen mijn temp had ingevuld.. beetje vreemd wel hoor... Reageert tie daar dan zo anders op, Babke?
Haha zag je het?? Ik denk ik zal eens even kijken.. hihi.. En inderdaad dan staat hij weer op donderdag.. maar zal het dan ook kunnen, Babke? Innestelingdip? Twijfelt FF dan gewoon ofzo?
Weet je waarom jouw kruis weg is? Die egwhite van gisteren. Daarom is het ook een stippellijn als er een kruis staat. Weet je zeker dat je eggwhite had gisteren? Want dat kan eigenlijk niet na je eisprong. Misschien creamy? Een piek voor de eisprong komt vaker voor. Voor de zekerheid even aan de bak vandaag. Al denk ik dat je gewoon creamy had hoor, zeker gezien je positieve ovutesten.
Aha... dat kan ja.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil wel weet tussen watery en eggwhite, maar dat ik tussen al die varianten soms niet zo goed weet welke ik moet kiezen. Sinds mijn eitje is het niet meer eggwhite geweest eigenlijk. Sorry voor de uitleg, maar ziet er een beetje tussen wit en geel uit, niet waterig en ook niet droog haha.. Ja heb echt alleen die dagen een positieve ovutest gehad. Test ook altijd bij twijfel met CB smiley, dus geen twijfel meer dan... dan is het dus mijn "eggwhite" wat de boel door de war gooit??
Jep, als je het zo uitlegt had je creamy. Dry is niets, das makkelijk. sticky is plakkerig tot korrelig wit/geel (bij mij altijd wit), creamy lijkt op dagcreme. watery is doorzichtig en licht rekbaar en eggwhite is veel meer dan watery en dan trekt er zo'n bolletje in als je het rekt, zoals eiwit dat ook kan doen. Ik zit nu elke dag te twijfelen tussen sticky en creamy. Het is net te dun voor sticky vind ik, want het lijkt op creme, maar als je het tussen je vingers beweest wordt het wel gummy achtig/ korrelig. En het plakt een beetje. Vandaag dus toch maar sticky gepakt.
Je kruis komt wel terug hoor. Ga maar eens wat proberen. Vandaag even op discard zetten of morgen ene hogere temp invullen.