Ik had vandaag bruinverlies bij het afvegen. Ook had ik op mijn tampon wat bruin. Nu bijna niets meer. Kan ik dit tellen als een menstruatie?
Kan altijd menstruatie zijn, maar misschien ook niet! Met een test weet je snel het antwoord. Succes!
bij mij is het een teken dat ze er weer aankomen. Maar de keer dat ik zwanger was had ik er ook last van. Zou als ik jou was nog even een paar dagen afwachten.
Bedankt voor jullie antwoorden, maar helaas is vanochtend mijn ongi toch nog doorgebroken. Mijn cyclus zat nu op 45 dagen!
Nikkie nee he! Ooh wat balen meid... Dus toch geen hcgtjes voor ons deze maand . Jammer hoor. Veel succes in de volgende ronde!
Heey Dayenne, nee helaas is mijn ongi door gaan zetten. Van de ene kant wel fijn, want nu weet ik wel waar ik aan toe ben...maar van de andere kant is alle hoop vervlogen...een beetje een dubbel gevoel. Ik hoop dat mijn volgende ronde niet zo lang duurt. Deze duurde nl 45 dagen.. ! 12 november naar de fert.arts, dan gaat het voor mijn gevoel pas echt beginnen! Jij veel succes deze ronde ik blijf je volgen ! Liefs Nikkie
Heej Nikkie, Zo das wel een lange cyclus. Ik hoop voor je dat de volgende korter is! (of helemaal niet natuurlijk ) Spannend naar de fert. arts! Laat je weten hoe het ging daar Ik ben helaas een tijdje uit de running. Ik blijf jou nog wel volgen hoor! Zodra we weer gaan proberen laat ik het wel weten. Ik blijf wel meekletsen hier . Liefs Dayenne
Heey Dayenne, ik heb mijn eigen topic geopend bij vruchtbaarheidsbehandelingen (nikkie bijna in de MMM). Daar staat mijn hele verhaal en zal ik ook alles vermelden wanneer er iets is voorgevallen o.i.d. Neem je een pauze? Succes, en ik blijf jou ook volgen! Liefs Nikkie
Oke ik zal daar blijven lezen! Ja we nemen een pauze. Ik heb nu de nuvaring in sinds gister... We zijn bezig met een ander huisje en mijn vriend is bezig met een baan. We willen eerst dat op orde krijgen . Succes met alles! Liefs Dayenne