Goedenmorgen allemaal! Mijn cyclus begon 24 januari. Ik dacht dat rond dag 14 mijn eisprong zou zijn. Nou kreeg ik rond 10/11 februari beetje slijm als afscheiding. Ik dacht dat die hoorde bij de eisprong rond die datum. Alleen nu het volgende. We hebben pas de 20e sex gehad, en nou kreeg ik gisteravond een beetje rozig slijm, vanacht na het plassen bij afvegen beetje bruinig slijm en verder niets. Is het nou mogelijk dat rond de 10e niet mijn eisprong was en dat ie later is geweest? Ik ben ook nog niet ongesteld terwijl ik in de veronderstelling was dat ik het rond de 24e weer zou worden. Wie denkt dat er een kans is dat ik zwanger ben en dat het van gisteravond en vanacht innestelingsbloed was? Vanaf wanneer zou ik dan positief kunnen testen?
is dit ook de 1e ronde dat je met de pil gestopt bent? je eisprong kan ook later komen, vooral als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus nog een beetje door de war liggen. over de vraag of je zwanger zou kunnen zijn: als je op dag 10 je eispronh hebt gehad, het eitje bevrucht is, zou je op dag 20 innestelingsbloed kunnen hebben. om te testen zou ik je langste cyclus nemen, en daarvanuitgaande op de laatste dag een testje wagen!
De pil slik ik al 3 jaar niet meer dus dat kan het niet zijn. Denk dat ik komend weekend er een test tegen aan gooi om te kijken hoe of wat. ZOu het wel heel bizar vinden want dit is letterlijk de eerste poging.
Het is zeer geod mogelijk dat je je ei later hebt gekregen, maar helaas is dit niet met zekerheid te zeggen nee... Ik zou gewoon volgende week testen als je nog niet ongi bent, misschien ben je iid wel zwanger!
Ik had in mijn vorige cyclus mijn ei op dag 14 en deze cyclus op dag 9 ! Gemiste kans dus....baal er ontzettend van. Heb op woensdag de laatste keer geklust, dus maar hopen dat er wat zaadjes sterk genoeg zijn om 4 dagen te overleven.
succes babywens! Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden! Was ook nog niet echt de eerste poging deze maand eigenlijk! Komende cyclus gaan we gericht aan de gang dus maar hopen dat het snel raak is!