Ik ben al even niet meer hier geweest, de rede is omdat ik nog steeds mijn nod niet gehad heb. Het werd me gewoon even teveel allemaal. Maar gisteren heb ik besloten om naar de dokter te gaan 11:40 uur heb ik een afspraak. Ik ben altijd al heel onregelmatig ongesteld, dus ik denk dat ze me doorverwijzen.
Succes meid, Het is vervelend als je nog niet ongesteld bent...ik hoop dat ze je doorsturen en dat ze de oorzaak vinden! Groetjes Debby
Nou gelukkig ze heeft me doorverwezen. Eigelijk best wel een opluchting. Mijn man moet volgende week vrijdag zijn sperma laten onderzoeken, doen ze altijd automatisch. Ik moet wachten op een telefoontje van het ziekenhuis, en ik moet bloed laten prikken. dat kan alleen als ik mijn nod heb dus daar moet ik nog even op wachten.
Hey Cantal, hier zit er nog een.. ik had vroeger altijd een nette cyclus en weet me inmiddels ook geen raad meer! Word er echt helemaal gek van maar je denkt niet dat je zwanger bent? nou veel sterkte nog!
Nee ik denk niet dat ik zwanger ben, ik heb al 4 testen gedaan dus lijkt me sterk. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus dus het werd echt tijd dat ik naar de dokter ging. Nu krijg ik dus een onderzoek, en zal ik wel pilletjes krijgen om mijn nod op te wekken.
Succes met alles! Goed dat je toch naar de dokter bent gegaan. En dat je direct bent doorverwezen. Je kunt maar beter weten wat er aan de hand is dan die spanning. Is ook niet goed voor je cyclus toch? Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.
Jeetje dat is ook toevallig ik heb nu 2 dagen na dat ik naar de dokter ben geweest mijn nod gekregen. Ik laat de onderzoeken natuurlijk gewoon doorgaan want het is iedere keer dat ik zo erg overtijd ben. Maar ik ben natuurlijk super blij dat ik vandaag mijn nod heb gekregen.