Advies supplement zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bbibi, Apr 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ik had een vraagje voor de ervaren mensen onder ons!
    Ik lees hier veel over teunisbloemolie, om de cyclus opgang te helpen!
    Ik slik zelf enorm veel supplementen waaronder goede visolie, vit C, en extra hooggedoseerde multi !
    Nou zag ik dat teunisbloem bestond uit voornamelijk GLA dit werkt goed op (baarmoeder)slijmvliezen! Nou is borageolie in mijn ogen hetzelfde (bestaat ook uit GLA) wat hormonen beinvloed enzo! maar dan een stukje krachtiger!
    Ik neem aan dat je die dan beter kan nemen dan de teunisbloem of heb ik het nu helemaal verkeerd? iemand een idee?:(

Ter info ik ben vanaf 20feb gestopt met de pil maar nog geen een keer ongi geweest! cyclus komt niet op gang! Dus vandaar dat ik dit eens zou willen proberen :) iemand die haar ervaring kan/wil delen?

Bedankt alvast ;)

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff, geen ervaring mee, ben pas net gestopt en slik enkel foliumzuur.. Kende de tip van teunisbloemolie nog niet, maar weet ook nog niet of mijn cyclus op gang komt en of ik 'm dus nodig ga hebben.. Wel heb ik ergens gelezen dat de veel supplementen in combinatie met elkaar slecht voor je kunnen zijn, maar hoe en wat weet ik ook niet precies..

Hopelijk heb je snel antwoord en snel een cyclus! Succes ermee ;)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dank voor je reactie! :)
    Nee de supplementen die ik slik zijn op elkaar afgestemd en loop bij een arts die er vanaf weet ;)
    Maar die heeft geen kijk op zwangerschap:D dus vandaar dat ik mij afvroeg omdat iedereen het over teunisbloemolie heeft of borageolie dus beter zou zijn!

Hopelijk komt jouw cyclus sneller opgang ik ben alweer 68 dagen aan het wachten! :(

Share This Page