Beetje in de war en onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieberk, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Mijn verhaal ff in het kort. 9 januarie getest clear blue digitaal die zei 2/3 weken. Afijn verloskundige gebelt en had vandaag 17 februari een afspraak. Toen ze een echo ging maken zei ze.. Oh je bent nog maar heel kort zwanger. 4 of 5 weken??? Ik ben nu zo in de war. Er was een vruchtzakje en een schaduwtje te zien. Was een beetje overrompelt omdat ik er vanuit ging dat ik 8,5 week was. Moet over 2 weken terug voor nieuwe echo. Ik zei nou ik moet maar van het ergste uitgaan he dat het is afgestorven ofzo. Toen zei ze heel positief nee hoor er kan over 2 weken misschien wel een hartje zijn. Ik ben vreselijk in de war. Hoe kan dit terwijl clear blue zei 2-3 weken in januari. Heb veel symptonen, misselijk zere grote borsten duizelig hoofdpijn. Hoop op een antwoord!
    Groetjes marie

2. Framboise

Framboise Lid

2 sep 2014
    58
    15
    8
    Vrouw
    CB gaf bij mij ook 2-3 weken aan. Dus snel afspraak gemaakt bij verloskundige voor echo. Maar daar was precies hetzelfde te zien alsbij jou. Ik ben zelfs naar de gyneacoloog doorgestuurd voor extra echo, omdat ze het niet helemaal vertrouwde. Gyneacoloog gaf aan dat het een hele normale echo was en dat CB er ook qua aantal weken naast kan zitten. Ligt aan de hoeveelheid HCG erin je urine zit, dat kan heel verschillend zijn,

Als het niet goed was geweest had de verloskundige dat ook echt tegen je verteld en je waarschijnlijk doorverwezen. Probeer niet teveel te piekeren (makkelijker gezegd dan gedaan ;))

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je op 9 jan positief testte zou je idd nu wel verder moeten zijn dan 4-5 wk. Hebben ze een inwendige echo gemaakt of uitwendig??

4. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst uitwendig toen inwendig.. Zou het er mee te maken hebben dat ik gelijk na het stoppen met de pil zwanger ben geworden? Ik heb echt geen flauw idee wanneer me eisprong was.. Nu nog 2 weken in onzekerheid pff

5. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Framboise is bij jou alles goed gekomen? Als ik vragen mag natuurlijk:)

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het goed zit. Op 9 januari had ik een positieve ovulatietest (dus geen zwangerschapstest). Ik heb toen 21 januari positief getest en ben nu 7 weken zwanger vorige week heb ik mijn eerste echo gehad (ivm voorgeschiedenis) met 6 weken en was er een kloppend hartje te zien. Als jij op 9 januari al positief heb getest ben je nu minimaal 8/9 weken zwanger en zou er zeker al hartslag op de echo te zien moeten zijn geweest.

7. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat gevoel heb ik ook dat het niet goed zit maar goed dacht misschien heb het te maken met me altijd rare en lange onregelmatige cyclussen? Heb ook nog geen bloed verloren dus ja.....

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    He wat naar, dat wachten. Een hele dikke knuffel voor jou Marieberk, de komende twee weken worden heel rot en heel lang. Maar houd moed, je verloskundige was toch positief? :) Sterkte en succes!

9. Marieberk

Marieberk Lid

16 feb 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze was positief.. Maar ik niet meer om teleurstellingen te voorkomen :(

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Je neemt jezelf in bescherming, snap ik. Ik hoop dat je straks kunt terug kijken op deze twee weken, dat het toch gewoon goed zat :) want van de andere kant, je gooit wel twee weken weg door verdrietig te zijn... succes.

Deel Deze Pagina