ik haat wachten net als de rest hier

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bel85, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zoals de meeste van jullie, haat ik wachten tot ik kan testen of het dit keer raak is of dat ik ongi wordt.
    Dacht even een topic om onze frustraties te uiten en misschien wat afleiding.
    Ik moet nog een week wachten. Ben wel erg humeurig, vriendlief is hier niet zo blij mee hihi
    X

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ahhhh wat een geweldige topic :D ik haat t wachten ook. Wacht nu op mn ei en begin nogal ongeduldig te worden. Uit frustratie en ongeduld doe ik steeds een ovutestje. zojuist wr getest. Natuurlijk net zo negatief als vanochtend, maar kan t niet laten :)

3. MysteriousG

Btw wnnr is je nod? En wnnr wil je testen?

4. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken het, al die testjes.. dan de ovu testen, alvast ook maar weer Zwangersschapstesten besteld hihi. Verschrikkelijke periode die twee weken tussen je ovu en nod. En idd ook het wachten op je ei... Pffff. Haha succes ermee!

5. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nod is denk volgende week zaterdag, heb onregelmatige cyclus dus deze maand met ovutesten gedaan. Dus rond die koers... Nog een weekje wachten, wil pas op zondag testen als ik niet ongi ben, maar mijn kennende test ik woensdag ofzo al haha.

6. MysteriousG

Pfff je moet idd nog ff wachten. Hahahaha erg herkenbaar. tis een verslaving geworden dat testen. Eerst de ovutesten en daarna de zwangerschapstesten :D als t zo doorgaat moet ik naar een afkickkliniek ofzo :p succs met wachten meid! Il wacht ongeduldig met je mee :D

7. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook succes meid! Ik zie je vast wel in de afkickkliniek hahaha...

8. Shanneke

Shanneke Lid

4 okt 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht even dat ik de enige was die het haatte..
    Mja vandaag heb ik mijn horror-monen ontdekt en voor mij wil dat zeggen dat ik niet meer op mijn NOD hoef te wachten.

Iedereen sterkte met wachten en een knuffel!

Liefs,
    Shanneke

9. MysteriousG

Awww balen meid :( succes in de nieuwe ronde :) ♥

10. Shanneke

Shanneke Lid

4 okt 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Mysterious. :)
    En jij suc6 met de komende ronde als ik je ticker mag geloven!

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik wacht ook in spanning af. Heb het idee dat ik deze keer ook van alles voel en dat er dingen veranderen in mijn lichaam.

Volgens mijn schema zou ik mijn NOD 8 oktober hebben maar ik had mijn eisprong 27 september dus ik verwacht mijn NOD 11 oktober.

Maar ik, denk toch dat ik stiekem dinsdag alvast ga testen mocht ik nog niet ongesteld zijn :D

Jullie ook succes met het wachten!!! Xxx

12. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha zo herkenbaar.. mijn vriend vraagt steeds en wat denk je deze maand? Maar ik denk elke maand dat het raak is omdat ik altijd van alles voel. Hihi. Nou succes en hoor het wel van je... Dat stomme wachtbankje steeds ;)

13. MysteriousG

14. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Zie mijn banner:(
    Frustrerend gewoon!!

(Heb al 3x mijn nod verschoven)

15. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik heb nog nooit zo overtuigd gedacht dat het raak was. Maar toch durf ik het ook weer niet te hopen!

Haha dit is ook helemaal niet weggelegd voor mij, ik ben veel te ongeduldig!!!! :p

16. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik snap precies wat jullie bedoelen. Heb het zelf ook als zeer irritant ervaren. Maar zelfs nu het zo ver is krijg je nog zo'n moment. De eerste echo. Wat een hel dat wachten!

17. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi kiekeboe,
    Ja dat geloof ik graag. En de laatste loodjes kun je denk ook niet meer wachten tot het er is. Is het je eerste? En hoe voeldde je dat je zwanger was? Succes. X

18. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik ben maar even de kroeg in gedoken want trek het niet meer elke keer mezelf inhouden en afwachten... Wordt er gek van! Even gedachten verzetten. X succes allemaal.

19. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zat te wachten tot ik vanochtend ineens een afveegbloeding had(zo noem ik het maar nis in de pot niks in de slip maar we steeds een beetje bij het vegen.) ik dacht neeeeee. Maar vanmiddag nijs meer dus mag toch nog lekker mee wachten. Dus voor nu gelukkig!

20. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de wachtende dames? Hier alles rustig. Vanavond een blauwe ader op mijn rechterborst gevonden haha zou dit een symptoom van menstruatie of zwangersschap kunnen zijn. (Je kan ook alles vinden om te hopen op he... Haha niet normaal) ;)
    Nou ik wacht nog even geduldig af. Jullie ook nog succes!

Deel Deze Pagina