eisprong bloeding, tijdens of erna??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moedertje3, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    Titel zegt genoeg denk ik. IK denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad (erge krampen en wat rozig slijm bij het afvegen en dat is vandaag veranderd naar roestbruin slijm)

Is mijn eisprong nou gister geweest of krijg je die bloeding na je eisprong, tijdens voor ervoor?:(

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ben vanmorgen op internet aan het zoeken geweest naar een antwoord maar kon niks vinden. Overal staat iets anders. Het zou logisch zijn dat het bloed komt na je eisprong.. door de kracht waarmee het eitje springt. Hier ook al een week aan het gissen. Bij mij was het avond en ochtend helderrood toen rozig en daarna 1.5 dag bruin. Nu niks meer maar heb voor dat bloed (zondags) op ma-wo-vrij geklust dus ben benieuwd.. nog weekje geduld.

3. Blacky

Blacky Lid

27 okt 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb vanmorgen rozige bloed gehad. Ik schrok hier wel een beetje van, omdat ik dit nog nooit gehad heb! Dus ik lees even met jullie mee.. Ik moet, als het goed is, morgen een eisprong hebben, of mn (paas)eitje is een dagje te vroeg gesprongen..

4. Catoo

Catoo Niet meer actief

Ik heb tijdens of na mijn eisprong ook een bloeding (van roze naar bruin) gehad die gepaard ging met menstruatie-achtige krampen. Het heeft 6 dagen geduurd voor de bloeding stopte.

Hopelijk was het de eisprong, ervoor en tijdens nog geklust. Ook hier nog 6 dagen wachten...

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik verloor tot net na de eisprong altijd roze slijm als we hadden geklust. volgens de ha kwam dit door de hormoonhuishouding want zodra mijn eisprong was geweest was het over.
    Ik weet ook niet precies hoe dat zit met een ovulatie bloeding maar ik weet wel dat niet iedereen daar last van heeft. spannend hoor!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    hoi!

Ik heb het ook regelmatig... Volgens de gynaecoloog komt het door het plotseling dalen van het oestrogeen hormoon. Dat kan een bloeding veroorzaken. Dus kan ook nog voor de eisprong zijn. Daarnaast heb ik wel eens gelezen dat het kan komen omdat het eitje door de eileiders gaat en dat dat ook soms bloedverlies kan veroorzaken.

Inmiddels ben ik er wel achter dat tussentijdse bloedingen een heeeel vaag iets is.... heb me suf gegoogeld, maar je komt er bijna gewoon niet achter... ik bloed nog veel vaker dan rond de eisprong tussen mijn menstruaties en na onderzoek door gyn is nog steeds niet bekend waarom. Het is zo als het is...

Deel Deze Pagina