vruchtbaar slijm na ovelatie wie erkend dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pjpj, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi allemaal,

ik heb een vraagje ik heb altijd pas na mijn ovelatie/ eisprong teminste die voel ik en de ovelatietest zegt het ook pas mijn vruchtbaar slijm echt paar dagen erna hebben hier meer mensen last van en wat betekend dit want ze zou toch zeggen dat dat slijm moet komen tijdens je ei of ben ik nu later vruchtbaar dan en klopen de testen niet?

heb deze keer ook pas na de vette streep van de ovelatietest het kunnen doen dag erna want manlief was erg ziek. weet iemand of ik dan toch zwanger kan zijn? mij is teminste verteld dat je na de vettte streep je ei paas krijgt...

vrolijk pasen iedereen

gr pjpj

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je ei springt 24-48 uur ná de eerste positieve ovulatietest. Qua vrijen waren jullie dus mooi op tijd.
    Ik heb altijd de dag na de positieve ovutest van dat slijm, en dat duurt dan ook een dag of 3.
    Volgens mij maakt dat niet echt uit, want je ei springt pas na je positieve test..dus dan krijg je dat slijm ook lijkt me.

3. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    bedankt hopen het dat het goed zit en anders vnd nog een keer voor de zekerheid met het slijm;)

nooit verkeerd klussen haha

Deel Deze Pagina