Nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brownie, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0
    Hey dames.

Gistere was dag 25 van me cyclus en k zou dus gistere ongesteld moette worden .. Maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld..Ik heb wel die gevoel dat me menstruatie komt maar dat is het steeds niet .. K ben benieuwd eigenlijk maarjha .. Ik laat ook veel winden :( en het stinkt behoorlijk sorry dat k er over praat :oops: Maarjha k weet niet ik denk wel dat ik kans heb op een zwangerschap..Ik slaap ook veel zeker wel 4 keer per dag en dan ook heel kort ..
    Maar wat denken jullie dat ik gewoon nog moet afwachtte met testen of gelijk moet testen ?

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ik zou het er op wagen.

succes, ik duim voor je

liefs

3. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Veel succes met testen spannend!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Dat ongesteldheidsgevoel heb ik ook en gevoel dat er een luchtbel in me buik zit.

Groetjes

4. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ik ben nu al 6 dagen overtijd, gerekend vanaf me laatste cyclus van 27. Daarvoor 28-30. Met de langste cyclus gerekend. Zou ik 3 dagen overtijd zijn. En test nog altijd negatief. Wanneer heb jij je laatste pil gehad?

5. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0
    ja ik hoop ook dat ik zwange rben eigenlijk :) & wat bedoel jemt luchtbel want ik heb so precies onder me buik voel ik so een klein bobbeltje dus k weet niet ..K dnek allemaal dingens dat misschien te maken heeft met zwangerschap..
    Maarja ik hoop voor jou ook dat je zwanger bent ;)

6. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0
    Ik zit al 3 jaar of meer niet meer aan de pil dus daar heeft het denk ik niks mee te maken :oops: :)

7. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn

8. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Het kan goed zijn dat je cyclus nu langer is dan vorige keer.

Ik had het de laatste ongi ook. duurde ook een aantal dagen langer dan normaal.

Maar hoop voor je dat je zwanger bent. succes met testen

-xxx-

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik zou een testje wagen.....

Heel veel succes en hopelijk heb je goed nieuws!

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Meiden, ik hoop voor jullie dat het raak is, maar probeer met beide benen op de grond te blijven staan..

Ik dacht zelf ook dat ik wel eens zwanger kon zijn, had allerlei kwaaltjes en werd niet ongi (terwijl ik best regelmatig was na het stoppen met de pil) maar had ook nega testen...
    En nu zit ik ineens op dag ik-weet-niet-hoeveel, ben niet zwanger (bevestigd door heel veel testjes en een inwendig onderzoekje door HA) en sla ik blijkbaar zomaar even een cyclus over..

Ik wil jullie absoluut niet ontmoedigen, maar het is gewoon zo'n enorme teleurstelling als je jezelf er van hebt overtuigd dat het raak is, maar het dan niet zo blijkt te zijn..

Heel veel succes met wachten en testen!
    Liefs!

Deel Deze Pagina