Overtijd, maar nu toch ongesteld geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisette Hay, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette Hay

Lisette Hay Nieuw lid

27 nov 2007
    1
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Lisette, 32 jaar en mijn partner en ik willen ook graag een kindje.

Ik ben al geruime tijd van de pil af, heb een normale en stabiele cyclus. Ook slik ik al ruim een maand foliumzuur.

Onze eerste poging is mislukt. Ik had toen ik het werd erg veel buikpijn (het leek wel op een kleine miskraam).

Nu na de 2e keer was ik 8 dagen overtijd en ik ben het geworden. Het vreemde is dat mijn borsten veel voller zijn dan normaal, dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ook ben ik moe en gisteren toen ik het werd had ik erg veel last van mijn rug. Ik ben benieuwd of iemand op het forum ook zoiets heeft meegemaakt en of er toch een kans bestaat dat ik wel zwanger ben? We hebben wel besloten om een zwangerschapstest te halen om binnenkort te testen. Misschien is er al eerder zoiets op het forum gevraagd, maar ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen hierover.

Lieve groetjes

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Welkom Lisette op deze pagina. Ik hoop dat je wat reacties krijgt op jouw vraag. Ik heb mij idd bij een hele heftige menstruatie ook wel eens afgevraagd of het misschien een hele vroege miskraam is geweest.
    Nu ben je ongesteld geworden en hou je klachtjes, begrijp ik dat goed? Daar heb ik verder geen ervaring mee.
    Succes met zwanger worden.

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zwangerschapsklachtjes tot tijdens of zelfs na je menstruatie, kúnnen wijzen op een vroege miskraam, dat je dus wel zwanger bent geweest.
    Veel zwangerschappen eindigen in een miskraam zonder dat de vrouw het weet, omdat ze slecht een paar dagen na haar NOD ongesteld wordt en verder geen klachten had of heeft.

4. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal ik heb ook een vraag
    ik moest einglijk 11 nov ongi worden maar werd het pas14 nov dus was 3 dagen overtijd

en25 en 26 nov heb ik weer een beetje bloed verloren nu is dat weer over en nu ben ik misselijk en elke keer duizelig snap niet waar dat allemaal vandaan komt
    hebben jullie een idee?

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Misschien (vroege) eisprong, of een gesprongen vaatje...? Maar waar die duizelingen vandaan komen zou ik niet weten. Als je het niet vertrouwt: go see the doctor!

6. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    oke ik kijk het nog even aan dank je wel

Deel Deze Pagina