Hoi dames, Willen jullie even naar mijn temperatuur kaartje kijken? Zelf dacht ik een paar dagen geleden dat de eisprong rond dag 20 was geweest. Maar nu heb ik steeds weer van die temperatuur dips. Wat denken jullie? Met vriendelijke groet, Perzik
Ik denk niet dat ie al is geweest, maar omdat je ook niet echt je afscheiding bijhoud weet ff het ook niet. Nog ff afwachten en flink klussen zou ik zeggen...
Dank je voor je reactie! Nog niet geweest, daar heb ik nog geen rekening mee gehouden.. Afscheiding is vaak waterig, nee die hou ik niet zo consequent bij, zal dat weer gaan oppakken.
Dit is mijn 5de cyclus. Maar mijn vorige cyclus heeft 76 dagen geduurd! Het lijkt erop dat deze weer zo lang gaat worden..
Ja, vervelend! Bij jou zit er ook veel schommeling in. Vandaag had je wel een dip, misschien je eisprong?
Bedankt alvast voor het kijken en jullie reactie. Zelf had ik nog niet gedacht aan het nog niet hebben van een eisprong. Scheelt weer een hoop test leed.
Als je cycli zo lang zijn zou ik eens om een doorverwijzing naar de gyn vragen en je laten nakijken op pcos. Ik heb mijn 'foute' tempkaartjes niet op de overzichtspagina staan, maar ik had ook van die rare cycli. Uiteindelijk zelfs 150 dagen en die is afgebroken door de gyn.
Ik heb niet heel veel verstand van slijm Maar wat ik altijd lees rond de eisprong elastische en rekbaar. Zelf heb ik dat nog nooit gevoeld.
Ik ben al bij de huisarts geweest en ze begon ook over de gynaecoloog. Maar ik moest eerst deze cyclus afwachten. Maar wat is pcos? 150 dagen... ja, dat is heel lang..balen voor je! Nu ziet je temperatuur kaartje er goed uit.
Ik heb het even gegoogled... Heb wel laatst bloed laten pikken na aanleiding van die lange cyclus. De huisarts heeft niets over hormonen gezegd.. hmm Wat was bij jou het euvel?
Pcos is ingewikkeld maar kort gezegd heb je in plaats van 1 of 2 eiblaasjes wel 20 eiblaasjes. Die kleine blaasjes geven net zoveel hormonen af als 1 grote. Het gevolg is verhoogd lh-hormoon waardoor de blaasjes stoppen met groeien. Gevolg is een cyclus of een onregelmatige cyclus. Ik heb inmiddels clomid gekregen om kunstmatig mijn blaasjes toch te laten groeien en dat lijkt inderdaad goed aan te slaan. Ik vind het vooral goed uitgelegd op Gezond omgaan met PCOS Het kan een hoop site-effects hebben, maar dat hoeft niet. Als je cyclus weer zo lang wordt zou ik de ha inderdaad maar laten verwijzen. Al is het maar om het een en ander uit te sluiten en een cyclus van 76 is echt niet leuk.
Mijn bloedwaardes waren ook gewoon goed. De gyn zag het bij mij op een echo. Daar zag ze de zogenaamde kralenkrans, al die kleine blaasjes
Duidelijke website, duidelijker dan wiki Oke, jouw bloed was ook goed.. Ik ga nu even goed nadenken, ik vind dat ik de laatste tijd veel acne heb, in mijn gezicht. Had jij nog meer bij klachten?