Kaartje bekijken, wie helpt mij?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mammietammie, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi,
    Ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met tempen, ik ben echt nog een leek in kaartjes lezen. Ik zit inmiddels 5 dpo en vraag mij af of er al iets op te maken is uit mijn temperatuur. Is die erg hoog, of is dit normaal? En als je zwanger bent, zie je dat dan pas aan je temp op je nod of eerder?
    Alvast bedankt, groetjes

Ps. Hoe zet je de link naar je kaartje in je handtekening op zp?

2. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    ---

3. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    je weet het nooit echt zeker tot NOD. Maar het is wel een goed teken als je temp blijft stijgen. Maar op 5DPO wil dit nog niets zeggen. Ik zie ook dat je 2 witte bolletjes hebt. Temp je wel elke dag op zelfde tijdstip? Want bij mij kan een half uur verschil echt 0.2 graden verschillen.

die handtekening moet je via Fertilityfriend zelf doen. bij sharing en dan get code. Dan die link die je daar krijgt kopieren en dan hier in je handtekening zetten.

Ik zit nu op 6DPO dus we zullen ongeveer gelijke NOD hebben :)

Veel succes!

4. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ok, dankjewel! :) Ik probeer elke dag op dezelfde tijd te tempen maar ik werk onregelmatig dus het lukt niet altijd. Maar sommigen zijn wel op de juiste tijd maar geeft ff toch een wit bolletje, snap ook niet waarom. Veel succes deze ronde! Hopelijk is het voor ons allebei raak :)

5. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    dank je! ja laten we hopen. Heb er deze maand een beter gevoel over dan vorige 2. Toen wist ik precies dat ik niet zwanger was. Nu zou het wel kunnen heb ik het gevoel. Is het gelukt met je handtekening?

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Helaas zegt je temp na je ei niet zo heel veel... Ik heb ondertussen al veel mooie kaartjes gezien maar het zegt echt niets! Je moet echt tempen om je ei te kunnen spotten, daarna kun je er niets uit opmaken. Hoog is positief maar nogmaals, dat hoeft ook niet! (Ken ook iemand wiens temp pas halverwege haar menstruatie begon te dalen....)
    Iig sterkte met wachten!! ;)

7. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Zoals de andere zeggen kan je nog niets zeggen. Na een aantal maanden tempen zie je een wat jouw temp doet aan het eind van je cyclus. Bij mij zakt hij 1 dag voor ik ongesteld moet worden. Ik heb ook een aantal erg mooie kaartjes waarvan ik dacht dat het raak was, Maar helaas.

8. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties allemaal. Afwachten dus weer zoals altijd ;)

E1ke, ja volgens mij is het gelukt met m'n handtekening! Dankje. Ik heb dat gevoel al heel vaak gehad maar tot nu toe heeft het nog nooit geklopt. Ik hoop wel dat het nu raak is maarja er zit niets anders op dan wachten...

9. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    #9 e1ke, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    ja, ik kan hem zien!
    ik heb deze keer wel meer het gevoel als anders dat het zou kunnen, maar ik weet dat dat absoluut geen garantie is hoor! Maar vorige keer moest ik zelfs niet testen, ik wist het gewoon. Nu zou ik rond 11 DPO toch een test durven wagen al :) en was ook wel blij met mijn temp vandaag.
    Maar ik zit pas in de 3e ronde en eigenlijk zijn we hier nog niet zo heel veel mee bezig (deze maand wel wat meer omdat ik dingen voel). Het hoeft niet direct voor ons. Ik geniet nu ook nog van een leven zonder kinderen. We zien wel als het komt he.
    Ik maak me eerder druk om het feit dat mijn cyclussen zo lang duren. Misschien is er wel iets loos.
    Ik duim voor je deze maand, want je wacht toch al wel langer dan ik! veel succes meid!

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Mijn goed gevoel is een beetje weg. Jou temp blijft wel mooi stijgen he? goed!

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi hoi, hoezo is je goede gevoel weg?
    Ja idd,elke ochtend denk ik 'nu zal het wel lager zijn' maar hij stijgt nog steeds :( Maarja hoeft niks te zeggen natuurlijk.
    Heb jij verder nog klachten? Ga je nog testen? Ik heb af en toe mega pijn in mijn borsten maar verder valt het mee. Ik ga denk ik zaterdag testen, 11 dpo.

Deel Deze Pagina