De zenuwen gieren door me lijf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kirzy, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hoi meiden..!

Ik heb zo de zenuwen echt niet normaal.! of wel :p
    Ben nu 4 dagen over tijd en uhmm 6 testen verder?:D
    Nog steeds geen positieve test maar de zenuwen gieren door me lijf.!
    Ik weet het ronde 1 alles kan.
    Heb me nu voorgenomen om over 4 dagen pas weer te testen als de red devils nog niet zijn gesignaleerd.
    Wel kwaaltjes maar kan altijd zo zijn dat me lichaam me voor de gek houd.
    Heb al gelezen dat alles nog kan dus we houden hoop..!
    Nog meer meiden in deze situatie?

Liefs Kirzy

2. abc

abc Lid

24 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kirzy,
    Spannend hoor, ronde 1
    Maar hoe weet je dat je cyclus 28 dagen is?
    Of ben je al langer gestopt met de pil?
    Succes!!!

3. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Daar had ik vorige maand last van (1e ronde). Voelde veel zwangerschapskwaaltjes maar helaas mijn lichaam hield me voor de gek. Aantal dagen later kwamen de Red Devils langs.

Maar natuurlijk hoop ik voor je dat dit niet bij jou gebeurd en dat je over 4 dagen positief mag testen.

4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @abc ik ben vanaf april gestopt met de pil en eigenlijk meteen regelmatig. vandaar :)

thnx vivian ja ronde 1 kan alles en helemaal omdat je er zoveel mee bezig bent. Ook al begin je de dag met: oke vandaag er niet teveel aan denken maar helaas je staat er mee op en gaat er mee naar bed.
    Hopelijk is het snel raak voor je!!

5. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Thanks meid.!

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend! Hopelijk heb je over 4 dagen een positieve test. Hier is mij cyclus altijd onregelmatig, dus beetje onduidelijk. Wel ben ik ook nog aan het wachten op de red devils. Zit nu op dag 37 en vanochtend weer een negatieve test. Van mij mogen die rode duivels nu wel komen, dan kunnen we weer verder. Succes meid!

7. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    dankjewel Misty!! Ja snap je gedachte wel van laat Nellie nu maar komen. Weet je waar je aan toe bent! Maar ga toch duimen voor je dat het raak is!!

8. Suusanne

Suusanne Nieuw lid

2 jul 2012
    3
    0
    0
    Hoi,

Als je net bent gestopt met de pil kan je ook kwaaltjes hebben. Deze lijken op kwaaltjes van een zwangerschap. Dit heb ik op internet gelezen toen ik zelf deze kwaaltjes had, het leek erop dat ik zwanger zou zijn maar dit was door het stoppen van de pil.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar kan dus ook wat anders zijn.

Liefs, Susanne

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!!!

10. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik ben ook in april gestopt met de pil en eigenlijk vrijwel gelijk mooie regelmatige cyclus. Tot vorige maand. Toen ineens een cyclus van maar 18 dagen en zit nu al op dag 31 en nog steeds geen menstruatie te bekennen (en 3 negatieve testen :()...Snap niks meer van mn lichaam...Wil maar even zeggen dat je cyclus altijd uitschieters kan hebben en het vrouwenlichaam rare dingen kan doen.
    Hopelijk krijg je natuurlijk alsnog een positieve test!

11. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    thnx susanne had ik ook gelezen inderdaad maar dacht omdat ik nu al een tijd gestopt ben met de pil dat t wel klaar zou zijn. Helemaal geen last gehad van het ontpillen vond het juist heerlijk. Maar lichaam zit inderdaad vaag in elkaar je weet het maar nooit.! :)
    Oke Griekje wat vreemd dan he net wat je zegt vrouwenlichaam zit raar in elkaar..! En thnx, hopelijk ook voor jou snel een positieve test!!

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nellie had wat vertraging maar is gearriveerd ahah op naar ronde 2

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Jammer meid, maar succes in ronde 2. Hier nog steeds aan het wachten...

14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Spannend!! Me duimen draaien voor je!!

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou ik verwacht geen zwangerschap meer hoor haha. Heb al 2 keer negatief getest. Weet niet hoe het met een mirenaspiraal zit, maar bij mijn eerste slikte ik de pil voor ik zwanger wilde worden en toen ik daarmee stopte duurde mijn eerste cyclus 116 dgn... Wie weet gebeurd dat nu ook wel. Ben nu in ieder geval minder ongesteld dan met mirena haha.

16. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden!! Ik sluit me aan bij de club, wij zijn sinds 2 maanden bezig voor een 2e kindje. Ik heb al een zoontje van 5 jaar. Moet ongeveer de 18/10 ongesteld worden, teminste daar ga ik nu maar even vanuit..heb ook een hele onregelmatige cyclus gehad na de mirenaspiraal..de laatste paar maanden is het pas een beetje regelmatig aan het worden..en heb het ding bijna een jaar geleden laten verwijderen. Het kan dus zomaar zo zijn dat er ineens weer een tijd tussen gaat zitten...Het is wel vervelend want je weet nooit wanneer je nu echt overtijd bent. Vind het wel mega spannend!!! Voor mij wordt dit (hopelijk) mijn tweede maar voor mijn vriend is het de eerste. Ben ook elke keer zo bang dat het niet gaat lukken..

17. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Wel spannend hoor Misty, want je weet het nooit aangezien je onregelmatig ongesteld bent!!! Het kan dan toch ook zo zijn dat je eisprong later komt?? En dat je het nu nog niet kan zien op de test als je zwanger bent?? Pff...wel spannend hoor!! En snap je frustraties over het onregelmatige ongesteld worden maar al te goed...dat is helaas het nadeel van een mirena als je er van af bent...

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja dat probleem had ik dus ook na de pil! Dat onregelmatig ongesteld zijn. Denk ook dat dit gewoon een beetje bij mij hoort. We mogen gelukkig altijd terug bij de gyn. Dus als ik het niet zie zitten kunnen we gelijk daar weer verder. Clomid hielp mij ook wel om een goede cyclus met eisprong te krijgen.

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Voor jullie ook weer spannend! Had je voor je eerste kindje ook een spiraaltje? En was je toen snel zwanger? Veel succes!

20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ik heb zelf geen ervaring met een spiraaltje maar lijkt me inderdaad erg vervelend zo onregelmatig. Zo moeilijk te 'plannen' dan.
    Spannend meiden. Ik zal af en toe wel is bij jullie spieken om te kijken hoe het gaat :)

Deel Deze Pagina