Help!!! Ik ben 5.5 week zwanger... Maar ben nu toch wel ongerust... Ik stond net op maar maakte een verkeerde beweging en dat deed goed zeer... Ik ging naar de wc en veegde wat bruin rood bloed weg... Pfffff... Wie heeft hier ervaring mee??
Geen idee waar het bloed ineens vandaan komt. Kan zijn dat er een adertje gesprongen is in je baarmoeder,deze is nu extra doorbloed. De pijnscheut had/heb ik ook vaker..zijn de banden. Even in de gaten houden of je krampen krijgt en hoeveel bloed je verliest. Is het helder rood?
Nee niet helder rood en heb de hele dagen door zeurende pijn... Het is heel donker rood met beetje bruin...
Dus je hebt wel krampen? Hmmm dan durf ik er niet veel over te zeggen...wanneer heb je een echo? Ik zou even je vk bellen en naar uitleggen wat je voelt. Dit kàn een miskraam zijn maar hoeft natuurlijk niet.
Heb der vanmiddag al gebeld... Waar ik laat van had volgens haar waren de groei pijnen... Deze lichte bloeding komt echt door het verkeerd opstaan.. Was vrij wel gelijk daarna