hoi wie heeft er ervaring met de dipstick van zwanger en kids ik bedoel dan de ovulatie testen ik heb pijn in me borsten en erg rekbaarslijm doorzichtig echt hele slierten ik dacht nu zal ik me lh piek wel hebben maar een negatief test ja een licht streepje wie o wie kan mij vraag beantworden want nu weet ik het even niet meer en heb getest van af de eerste dag dat me ongie stopte en als is tot nu toe nog negatief
Ik heb er ervaring mee en bij mij zijn ze net voor mijn eisprong altijd heel duidelijk. Hoor wel eens over een korte LH piek, dat je rond je vruchtbare dagen 2 keer per dag moet testen om je piek niet te missen. Misschien dat een idee voor volgende maand? En moet ook zeggen dat afgelopen maand ik op vrijdag rond 18 uur niets zag (altijd licht streepje) en zaterdagochtend knalde ie er vanaf, dus kan ook zomaar ineens komen! De maand ervoor bouwde het 3 dagen op. Elke maand is anders Met vruchtbaar slijm zou ik zegge: klussen!
Heb er wel ervaring mee. Kan best zijn dat je ovulatie binnen nu en een paar dagen eraan komt. Gewoon door blijven testen deed ik ook. Ik had er genoeg gekocht dus deed er 2x per dag 1 en in de avond was hij positief bij mij. Vanaf een uur of 5 niet meer drinken en plassen. en tegen 7uur testen! Succes!!
oke dank jullie wel voor het antwoorden dan ga ik vananavond nog een keer testen en hopelijk is die dan positief