hallo allemaal 1 dag nog tot mijn nod heb vanaf vorige week last van misselijkheid met vlagen en een week geleden ook een paar uur flink pijn gehad bij mijn linkerlies in de buurt heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. maar mijn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden duimen dat het raak is
Wat spannend!! Ik heb precies dezelfde klachten en waarschijnlijk ook morgen mijn nod. Ik kon me niet meer inhouden en heb al getest, voorzichtig positief!! Ga jij wachten tot morgen met testen? Heel veel succes, ik hoop voor je dat het raak is!!
ooh spannend al voorzichtig gefeliciteerd ik wacht nog even heb vaker voor nod getest omdat ik dacht dat het raak was helaas steeds negatief dus ik wacht nog tot zaterdag
Ik heb gisterenmiddag een test gedaan met sensitest, deze was heel licht positief, vanmorgen 2 andere testen gedaan van verschillende merken, en deze waren beide negatief.. zelfs met ochtendurine, zal ik zwanger toch zwanger zijn? Zie hierbij mijn foto van de lichte positieve test..
Ik denk dat als er sprake is van een zwangerschap je juist vandaag ook positief getest had moeten hebben. Aangezien je nu een positieve test (ik zie het tweede streepje zelf overigens niet) hebt en twee negatieve testen zie ik het niet heel positief in. Ik zie nu pas overigens dat degene die de foto heeft geplaatst niet TS is. Misschien kun je beter even je eigen topic openen?
het is netter om een eigen topic te openen ipv te schrijven in het topic van ts. Dat maakt het voor jou ook duidelijker omdat dan iedereen antwoordt op jouw test Ik zie trouwens geen 2e streep op jouw test
tot nu toe nog niet ongesteld begin nu wel echt hoop te krijgen hopelijk blijft het uit straks toch maar een zwangerschapstest doen
normaal kon ik ook niet wachten en was ik eerder altijd het testen en nu alsof ik het ergens toch wel wist was die drang om te testen minder