Hallo allemaal. Ik ben al een heeeeeeeele tijd niet meer op het forum geweest. En dat was eigenlijk meer om te proberen alles een beetje los te laten. Ik en mijn mannetje zijn al ruim 1,5 jaar bezig en het wil maar niet lukken. We zijn al wel in het zkh geweest. Hebben zaad onderzoek gehad, inwendige echo's en een samenlevingstest. Met de samenlevingstest bleek dat de zwemmertjes die er zaten wel goed actief waren, maar het waren er niet veel. En mijn eisprong had een waarde an 20. Mij is verteld dat het het mooiste zou zijn als dat boven de 20 zou zitten. Weet iemand daar meer van? Maar wat me eigenlijk beetje dwars zit nu is het volgende. Mijn schoonzus belde vandaag dat ze zwanger is van de eerste. Allereerst wisten wij niet dat ze ermee bezig waren. Nou maakt dat natuurlijk opzich niets uit hoor! Maar ik heb me toch een potje zitten janken vanmiddag! En dat had ik echt niet van mezelf verwacht. Het is echt niet dat ik het ze niet gun, integndeel zelfs ik gun het ieder ander net zo hard als mezelf. Maar ja het doet wel zeer. Ik vind het echt zo rot dat ik me zo voel! Stel ik me eigen nu aan? groetjes Jesjuh
Hai hai, Nou ik vind t niet raar hoor dat je een potje hebt zitten janken... Ik bedoel dit is iets wat je gewoon heel graag wilt! En natuurlijk gun je het andere mensen maar jezelf ook toch? Gaat er nu nog meer gebeuren of moeten jullie het nog zelf blijven proberen? Iig veel sterkte met alles en ik hoop dat je snel zwanger mag raken meis! Liefs maaike
Fjieuw gelukkig voel me echt zo schuldig dat ik me zo voel. Maar kan er niets doen. Maar hopen dat gevoel snel weg ebt. Nee wij moeten gewoon zelf verder proberen tot volgend jaar juni. Dan pas komen we in aanmerking voor ki. Dus jah gewoon maar blijven klussen he. Thanx dat hoop ik ook!
Hoi Jesjuh, Ik vind het ook heel normaal hoor hoe je je voelt! Het hoort er echt allemaal bij. Dit is gewoon iets waar je zelf ook al heel lang op wacht en het telkens bij anderen te zien gebeuren komt soms hard aan, of je het ze nou gunt of niet. Ik zou niet weten wat de waarde van een goede eisprong is? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Ik hoop dat ze jullie in het ziekenhuis in ieder geval een eind op weg kunnen helpen. Misschien komen jullie in aanmerking voor IUI, mits jullie hier open voor staan natuurlijk. Succes meid! Jouw dag komt ook echt nog wel een keer, hou moed. Groetjes Vanilia
Hoi Vanilia, Ja dat is inderrdaad erg moeilijk soms. Maar moet zeggen dat het me tot op heden nog meegevallen is. Nou moet ook wel zeggen dat ik het onbewust wel aan het ontwijken was vaak. En ja dit is familie dus dat gaat lastig worden. Nou de gynaecoloog heeft gezegd dat we gewoon zelf verder moeten gaan tot volgend jaar juni, dus ja we hoefde niet meer trug te komen. Uhm misschien een heel dom maar ik ken IUI helemaal niet. Ik zal eens wat info zoeken. Ik zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn toch? Jullie ook super veel succes! Hopelijk kunnen we elkaar snel goed nieuws vertellen! Groetjes Jesjuh
Hoi Jesjuh, je stelt je zeker niet aan hoor. Kan me het heel goed voorstellen. Je wilt zelf zo graag en dan hoor je dat je schoonzusje zwanger is. Een vriendin van mij is ook al heel lang bezig en lopen al een tijd bij het ziekenhuis. Zij kreeg op een dag te horen dat haar zus zwanger was en dat dat eigenlijk een ongelukje was. Zij was toen ook helemaal in tranen en heel boos. Niet op haar zus hoor, maar gewoon. Al haar verdriet kwam eruit. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je je emoties de vrije loop laat. Ik hoop voor je dat ze je in het ziekenhuis kunnen helpen. Heel veel geluk gewenst. Groetjes Fly
Jesjuh, dus ze willen jullie pas helpen als jullie ruim 2 jaar bezig zijn? Heb je al een HSG onderzoek gehad? Dmv dit onderzoek kunnen ze zien of er geen verstoppingen in je eileiders zitten. Na zo'n onderzoek schijn je ook iets meer kans te hebben op een zwangerschap. Bij IUI, even kort door de bocht uitgelegd, spuiten ze het zaad van de partner direct hoog in de baarmoeder zodat ze meteen dicht in de buurt van de eileiders zitten. Weet je meid, ik hoop gewoon dat dit allemaal niet nodig zal zijn en jullie gewoon straks lekker zwanger zijn! Aangezien er niks ernstigs aan de hand is kan het misschien zo zijn dat jouw lichaam iets meer tijd nodig had en moest wennen aan een zwangerschap! Succes meid. Liefs.
Dragonfly: Jeetje kan je niet zeggen hoe fijn het is dit te horen. En dan bedoel ik in die zin dat ik niet de enige ben die dit zo voelt. En ik denk inderdaad dat alles er nu vandaag ff uitkomt. Opzich ook niet verkeerd toch. Kan er beter maar uit zijn! Vanilia: Jep eerder kwamen we niet in aanmerking volgens hem. Nope ook die HSG heb ik niet gehad. Vond hij niet nodig. Heb alleen inwendige echo gehad en samenlevingstest. Heb er wel eens aan zitten denken om naar het andere zkh te gaan hiero. Maar ja klinkt misschien zo wanhopig . Ik had het ff opgezocht hier op t forum wat het nou inhield. Had er nog nooit van gehoord. Ja vanilia dat hoop ik ook! We doen ons best hihihi. Jij ook succes! Liefs Jesjuh