Zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biancaaa, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    hallo allemaal

Ik heb een vraagje en hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
    Ongeveer 3 weken geleden heb ik pal na mn menstruatie gemeenschap gehad tot 2x toe. daarna ben ik weer begonnen met de pil.
    Nu heb ik allemaal kwaaltjes als snel moe last van maagzuur gisterochtend werd ik wakker en moest ik overgeven en aan de diarree en vandaag ook weer aan de diarree en ongi krampjes. Kan het zijn dat ik zwanger ben of gewoon niet.
    Ik heb al wel 2 testen gedaan en waren allebei negatief, heb vandaag mn laatste pil gehad en heb nu stopweek.
    Denken jullie dat de kans wel aanwezig is dat ik zwanger ben of niet?
    Ik weet het zelf niet meer ik wil zo graag dus misschien dat ik mezelf gewoon gek maak.

2. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Als je echt gelijk NA je ongi seks hebt, is het best sterk dat je gelijk zwanger bent, omdat je eitje er dan nog niet klaar voor is. Zeg maar. Alles kan natuurlijk, dat wel, maar het lijkt mij sterk. Ook heb je twee testjes gedaan en die geven allebei negatief.
    Je hebt vandaag je laatste pil gehad, ik zou dan maar gewoon wachten tot je ongi wordt. Mocht je dat over een week nog niet zijn, dan zou ik er nog een test aan wagen.

3. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ik zou me niet te veel zorgen maken. Het is een kleine kans dat je zwanger bent. Maar wacht inderdaad even je ongi af. Die zit er toch aan te komen.

SUcces met wachten
    Evelien

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je op tijd begonnen bent met de pil is er niks aan de hand.
    Als dit de eerste keer is dat je weer met de pil begon kan je zeker wel zwanger zijn.
    Het ligt er dus aan of je de pil al slikte of niet.

5. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    ja ik slikte al wel gewoon de pil, en heb er pal na 2x gemeenschap gehad en na de 2e keer weer begonnen met nieuwe strip

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    volgens mij valt dat wel mee kan ook gewoon een griepje zijn die je nu hebt dat heerst ook want zoals hier al eerder gezegt is je ei als het goed is dan nog lang niet klaar.

maar gewoon ff wachten of ongi nu komt en zo niet nog eens testen.

7. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    En weet je al iets? We horen het wel.

Groetjes Evelien

Deel Deze Pagina