Hallo allemaal Ik slik al sinds we besloten om voor een kindje te gaan (maart 07) VSM Puur Mama. Nu lees ik hier op het forum af en toe over Etos Zwanger Worden. Wat zit hier nog meer in wat niet in VSM Puur Mama zit? En ik las ook over teunisbloemolie. Waarvoor kun je dat slikken? Hopelijk kan iemand me antwoord geven, want als het echt een verschil maakt, ga ik denk ik ook overstappen! Groeten Azeb
Nou ja de etos pillen zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan de pillen van vsm. Om te weten wat ze verschillen qua ingredienten zou je in de winkel even de potjes moeten vergelijken. Maar de etos zwanger word pillen zijn echt bedoeld voor als je zwanger wil worden met bepaalde kruiden die je lichaam ondersteunen hierbij. En volgens mij zijn de vsm suplementen die je ook kan slikken tijdens je hele zwangerschap en daarna tijdens de borstvoeding (dus zonder kruiden maar alleen vitamines en mineralen)
Dat denk ik ook Niesje! Ik heb nooit gekeken wat er precies in de VSM pillen zit, maar ze zijn idd voor zowel zwanger worden als zwanger zijn er daarna. In de Etos pillen zit in ieder geval Vitex en dat is een homeopatisch middeltje om de eisprong te bevorderen. Ik denk niet dat het in VSM ook zit want op de bijsluiter van Etos staat dat je deze pillen na 3 maanden zwangerschap niet meer mag gebruiken. In de Etos Zwanger zijn pillen zit in ieder geval geen Vitex dus denk dat dat het verschil maakt.
Ik heb geen idee hoeveel pillen er in het potje van VSM zitten, maar ik heb ook begrepen (heb zelf ook 1 potje Etos Zw. worden gebruikt) dat naar verhouding je niet voordeliger uit hoeft te zijn met de pillen van Etos omdat je 2 capsules p.d. slikt en er maar 60 in zitten (of was het er toch maar 1?), dacht ik nog zo uit mijn hoofd te weten. Ik slik zelf Gravitamon, dit is wel wat kostbaarder maar ik voel me er goed bij en er zitten 100 pillen in het potje. Teunisbloemolie capsules van Etos heb ik ook een tijdje gebruikt, ik had idd het idee dat mijn cyclus wat stabieler werd. Op het potje staat het volgende: Teunisbloemolie helpt bij ongemakken voorafgaand aan je mensturatie en bij wisselende stemmingen en prikkelbare gevoelens tijdens je cyclus. Deze softgels ondersteunen een normale en regelmatige menstruatie; teunisbloemolie bevat een omega 6 vetzuren, die je vrouwelijke organen in goede conditie houden. Vitamine E ondersteunt de invloed van teunisbloemolie. Vitamine B6 geeft extra ondersteuning aan de invloed van omega 6 vetzuren en is goed voor je zenuwstelsel.
Dank jullie wel voor je uitleg! Ik denk dat ik toch maar es ga overstappen op Etos, als het qua prijs goedkoper is of niet uitmaakt, dan kan het sowieso geen kwaad. Maar eerst deze maand nog maar even afwachten....
Hoi Azeb, Ik heb 4 maanden de vsm pillen geslikt en was afgelopen maand begonnen met etos en....zwanger! Wetenschappelijk zegt het natuurlijk niets, maar door alle verhalen werd ik toch wel nieuwsgierig en ben er aan begonnen, en het resultaat mag er wezen In VSM zit idd niet die vitex, die voor een optimale eisprong zorgt en dacht ook helpt bij een goed laagje voor de innesteling. Ik ben er zeer tevreden over (oh ja, verhoudingsgewijs zijn VSM goedkoper, potje voor 3 maanden en etos voor 30 dagen) Groet Snoozie
Dit is even iets heel anders hoor, maar gisteren had ik ook een vraag mbt etos zwanger worden die heeft een mod( ene ELVIRA) op slot gezet en me verwezen naar die topic over etos zwanger worden. Deze zet ze niet op slot nietdat ik het je niet gun hoor meid, maar ik zie dat het niet helemaal eerlijk is
Sinds ik weet dat we zwanger zijn slik ik VSM Puur Mama. Op het potje staat 'Vitamines en Mineralen speciaal voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent, herstelt na de bevalling of borstvoeding geeft.' VSM mag je de hele zwangerschap blijven slikken.
meid, dit doen ze niet express hoor. Waarschijnlijk is dit topic ze nog niet in het oog gesprongen,plus dat dit topic ook over teunisbloemolie en VSM mama gaat en niet alleen over etos zwanger worden.
@smaya: Hmm kan het niet zijn dat jouw topic op slot is gezet juist omdat ik net dit topic opgestart had? Kun je hier antwoord vinden op je vraag? Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik wacht deze maand nog even af, misschien stap ik daarna over (hoewel ik nog wel veel Puur Mama pillen heb...). Ik zie nog wel even. In elk geval fijn dat ik nu iets beter het verschil weet. Groetjes Azeb