Eisprong eerder gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke2009, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke2009

Marieke2009 Nieuw lid

21 jan 2009
    1
    0
    0
    Hallo,
    Ik had een vraag ik ben zelf niet al te slim geweest maar goed.
    Ik ben don 15 jan gestart met mijn pil, ik ben zat (17-1) en zon (18-1) vergeten hem in te nemen. Hier kwam ik maandag (19-1)achter en heb ze dus overgeslagen. De zaterdag (17-1)had ik op het werk ineens enorme kramp in mijn rechterlies ik kon bijna niet meer lopen. Zou dit al mijn eisprong zijn geweest? Ik heb vrijdags (16-1) nog seks gehad.
    Hierna heb ik maandag(19-1) dus mijn 5 de pil weer gehad en dinsdags(20-1) en woensdag(21-1) weer vergeten, stom stom!
    Nu kreeg ik woensdag(21-1) avond een bloeding en dacht ik gelijk aan mijn pil deze alsnog genomen maar wel meer dan 12 uur te laat.
    Donderdag(22-1) ochtend (vandaag) weer de pil gehad, en de bloeding is ook weer weg.
    Heb ik nu mijn eisprong al gehad of moet ik die dit weekend nog krijgen?Kan het zo zijn dat ik de eisprong al meteen na mijn stopweek heb gehad?Dit lijkt mij niet waarschijnlijk maar waar komt dan die bloeding vandaan?
    Officeel gezien met een cyclus van 28 dagen behoor ik mijn eisprong zat (24-1) te krijgen.
    Ik hoor graag wat het is geweest en wat te doen? :oops:

2. Waar de bloeding vandaan komt weet ik niet, wat ik wel weet mocht je een pil vergeten in de eerste week dan ben je het meest vruchtbaar. Je eisprong, heb je nooit in de eerste week.

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

het is een moeilijk verhaal :D maar omdat je zovaak je pil bent vergeten denk ik dat die bloeding ook daarmee te maken kan hebben.. en die steken kan ook van het ''ontpillen'' zijn, omdat je ze zo vaak bent vergeten en dan weer inneemt kan je lichaam ook aardig van streek raken..

Deel Deze Pagina