Ik zag dat er geen wachtbankjetopic meer was......dat kan niet he? Dus bij deze......wie zit er ook op het wachtbankje? Ik kan er vanaf vandaag op. Vanmorgen een tp gehad van 2 topembryo's. (ICSI 4) Ik mag 11 maart testen. Komt iemand me vergezellen? Xxx Hypo
Nee dat niet, maar ik zag je opeens weer voorbij schuiven en ik wilde alleen maar even zeggen: succes!!! Duimen draaien hier voor iedereen die op dit bankje gaat zitten
Echt genieten geblazen en dat wens ik ook voor jou! Dus zitten blijven, plant die billen in dat bankje!!!
Ow, het wachtbankje....ellendig! Lieve lieve meiden, die hier gezellig naast elkaar komen ploffen, ik hoop dat jullie bankje lekker warm, zacht en fluffy is en dat jullie hier allemaal heel positief vandaan komen!!! Dikke knuf, Elmo'tje
Hey hey, Had in je eigen topic weer gereageerd. Super nieuws hoor! Ga zoooooooooooooooooooo voor je duimen! Al 't goed is, kom ik hier vanaf a.s. maandag bij je aanschuiven. Heb dan (hopelijk) een TP van 2 emmy's. (vandaag nl de punctie gehad) liefs
Ja, ik kom gezellig bij je op het bankje Hypo. Afgelopen woensdag terugplaatsing gehad van 1 topembryo. Testdatum is 10 maart... Spannend!
Hoi meiden ik wil me ook aansluiten op het wachtbankje, heb de 16e TP gehad van 2 emmy's. Zit nu dus op wachtdag 9. Ik mag 2 maart testen, maar denk dat ik dat niet kan volhouden.. Word gek van de spanning!!! X Froukje
Tja of ik wat voel... Op wachtdag 3 ben ik de hele dag super duizelig geweest. Heb de afgelopen dagen steken gehad rechts onderin mn baarmoeder. Dus dat er 'iets' aan de hand is, is duidelijk!!! Maar wat? Denk dat ik morgenvroeg een test ga doen.. Vreselijk he die wachtdagen! En die uiteindelijke test is zooooooo spannend !!
Hey meideñ! Gelukkig; gezelschap!Welkom!! Esser: ik had ff helemaal niet meegekregen dat je al weer zo ver was in deze poging. Hoe is de punctie gegaan meid?
Hallo meiden, ik zit ook bij jullie op het wachtbankje!!..tp gehad van 2 embryo's 3 maart mag ik testen.!! Oooh gek van de kriebels en de spanningen!!..dit is onze eerste IVF Succes meiden!! Duimen draaien voor elkaar .. Liefs
Hypo, alles okay daar? De punctie was voor onze IVM behandeling. Werd bij de voorbereiding al aangegeven dat de puncties bij IVM pittiger zijn. Nou, daar hebben ze helemaal gelijk in gehad. Duurt veel langer en doet meer pijn, kreeg ook plaatselijke verdoving in mijn baarmoedermond, maar nog deed het veel pijn (vooral bij t einde). Verder voor nu ff ego; net weer gebeld met het ZH. 6 goede eicellen opgeleverd. Gister zijn er 4 eicellen geinjecteerd met zaad. De 2 overige eicellen zijn niet verder gaan door rijpen. 2 van de 4 zijn al zeer nette embryootjes geworden, en zullen maandag om 11.30u. teruggeplaatst worden! Joehoe!! De andere 2 embryootjes laten ze 'lekker' doorgroeien en we mogen daarvoor morgen om 10.00u. bellen om te horen hoe t daar dan mee gaat. Deze moeten het overigens wel erg goed blijven doen, want deze hebben dan als bestemming -> cryo's. Maar goed, maandag de TP!! @andere meiden; super duimen geblazen voor jullie! Zet 'm op met al die mooie emmy's!! liefssss
Hallo, Ik kom mezelf ook op de bank zetten...Ik heb de 21ste een tp gehad van 1 emmie. Dit is onze eerste icsi voor een tweede kindje. Onze zoon is geboren uit 1 icsi poging waar we destijds 1 verse emmie en 3 cryo's tps van hebben gehad. Uit de 3e en laatste cryo is onze prachtige lieve zoon geboren.... Nu dus in spanning voor nr 2. Ik heb volgende week vrijdag de bloedtest in het zh, maar misschien dat ik er donderdag en iig vrijdag zelf een test tegen aan gooi... Leuk om weer even met zn allen tegelijk in spanning te zitte (nou ja leuk is dat weer niet het goede woord....) He Esser jij hier!!! Gezellig.... XXX
JAAAA !!! ik kan het nog niet zo goed geloven, maar vanmorgen heb ik een test gedaan met manlief die net van de nachtdienst thuis kwam, en die is POSITIEF !!! Ohhhh ik ben zo blij! Meteen mn nichtje (onze donor) gebeld met het super goede nieuws O meiden ik duim en hoop héél hard dat het bij jullie ook positief is! Het is jullie zo gegund... Nog even volhouden en doorbijten.. Esser, morgen de dag!!! spannend hoor. Heel veel succes!
Hey meiden, Froukje, van harte meid!! Wat een geweldig nieuws!!!!! Geniet er van. @other girls, hoe is t met jullie? Hopelijk geen gekke berichtjes? Vanochtend weer gebeld met t ZH. Helaas................die andere 2 emmy's zijn niet mooi door gaan ontwikkelen maar 'stil' blijven staan. Jammer..... Wel gaf ook deze laborante aan dat de 2 embryootjes voor de TP van morgen, erg mooi en goed ontwikkelt zijn. Daar houden we ons dan maar mooi aan vast en gaan voor een goede TP morgen. Fijne zondag nog meiden. Liefsss
Hey meiden, Ik zit ook op het wachtbankje na onze tweede IVF poging. Vorige keer had ik na een week en 1 dag al spotting en wat bloed verlies. Nu zit ik weer 1week en 1dag na terugplaatsing en heb heel ietsje bruin bij afvegen. Ik wordt echt gek van de spanning. Ik wou dat ik "gewoon" eens twee weken zonder fratsen kan wachten. Ik wordt er zo moedeloos van. Hoe houden jullie het telkens vol? Hebben jullie ook wel eens spotting of iets dergelijks al na een week? Froukje van harte gefeliciteerd meid! Esser heel veel succes morgen!! Voor de andere meiden op het wachtbankje, ik duim heel hard voor jullie!!!
Hey meiden! @Esser: goed nieuws dat de emmy's die ze tp'en zo goed zijn. Helaas jammer van de cryo's..... Succes met de tp morgen; altijd en bijzonder moment vind ik. @Froukje: zo vroeg al getest??? 11 dagen na tp? Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!! @happybest: ik heb nooit spotting gehad voor de testdatum. Dat komt bij mij ook door die utrogestanbolletjes; die houden mijn ongi tegen. Meestal kwam het wel door zodra ik negatief getest had. En de wachtweken zijn gewoon een ramp. De eerste week gaat nog wel, maar de tweede week.....drama! Helaas zit er niets anders op dan wachten.... @Zoe: welkom meid. Wat spannend he?!
@ Froukje..Gefeliciteerd..!!! Ooh wat fijn zeg.... Ik mag 3 maart testen maar durf niet eerder haha!!.. Geniet ervan.. Hier alles nog rustig.. Heb wel als ik veel doe qua werk of boodschappen een enorm dikke buik,zo 1 van goh 5 maand zwanger?..& zodra ik dan ff rustig aan doe zakt het weer.. Gek toch? Wel enorm spannend hoor meiden!!! @ happybest wat jij hebt ken ik niet maar wel dat gevoel dat je zo kan gaan menstrueren, kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt.ik hoop dat je positief kunt blijven..!! Zet 'm op Iedereen fijne zondag!! Liefs