Nadat ik afgelopen vrijdag toch die verdomde duiveltjes op bezoek heb gekregen mag ik morgen weer voor de uitgangsecho en hopelijk weer beginnen met puregon etc (heb pcos) Nu hoor ik dat accupunctuur ook wel eens zou kunnen helpen. Zijn er hier misschien leden die er ervaring mee hebben ? (goed of slecht)
bij mij heeft het heel goed geholpen eerste verse icsi & cryo zonder gedaan en geen resultaat. 2de cryo 1 behandeling gehad. was ik iets te laat mee hij had er ook nog geen goed gevoel onver me baarmoeder was nog te koud. kreeg ook een warme lamp op mijn buik. ben 5 dagen overtijd geweest licht positieve testen gehad maar toch ongesteld geworden een vmk dus. bij 2de verse icsi gelijk begonnen met acupunctuur. hij had er een heel goed gevoel over was helemaal in balans en had geen lamp nodig. en wist zeker dat het zou lukken. en idd nu alweer bijna 35 weken zwanger van ons wondertje! ik zou het iedereen aanraden! bij een eventuele 2de zou ik het zo weer doen
Bij mij heeft het niet geholpen, ondanks accu en opwarmen baarmoeder met mos (lijkt op zo.n wierookdriehoekje), 2x toch zw verlies. Maar goed toch raad ik het je aan, want er zijn mensen die er toch baat bij hebben naar hun idee (of is het toeval). Ik wilde mezelf niet verwijten, dat ik het niet geprobeerd had.