Hai ladies, de laatste dagen merk ik bij het afvegen dat het wel erg vochtig is down under. Kan dit vaker in de cyclus voorkomen of alleen rond je ei?? Had 17/18 juli positieve ovutest en laatste cylcus duurde 37 dagen. Als ik daar weer vanuit zou gaan is mijn NOD nu zaterdag. Had van de week al een testje gedaan maar helaas . Veel te vroeg waarschijnlijk, maar ja...ongeduldig he!! Hopelijk kunnen jullie me helpen. Liefs
heb ik ook....erg vochtig en witachtig (had hetzelfde met mn 1ste zwangerschap). soms lekt het dan ga ik naar de wc om te kijken of ik misschien ongesteld ben.
Dat heb ik dus ook...erg vochtig en witachtig. Volgens mij dat ik dat bij mijn 1ste zwangerschap ook (helaas MK)....ik denk ook altijd dat ik dan weer ongesteld ben. Maar nog niet.
Lieve schat, Zou je niet even een testje doen, als je 17/18juli een positieve ovulattie test had..., ben je echt al meer dan een week overtijd hoor??? Of tel ik nou helemaal verkeerd??? Ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent!! XXX
SORRY SORRY SORRY, lees dat je al getest hebt.., maar dan nog, dan zou je 19juli je ei hebben gehad.., dan zou je toch allang ongi moeten zijn, ook al is je LF wat langer??? XXX
Hai Devil81 Ja ik heb van de week maandag en woensdag en testje gedaan maar helaas negatief , waarschijnlijk veeeeel te vroeg. Ik ben idd vandaag 1 week overtijd als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben maar tot nu toe is mijn cyclus 23-28-37-? Ik ben er in dit geval maar vanuit gegaan dat het nu weer een langere cyclus is en dan zit ik dus zaterdag aan de 37. Snap je het nog Hoe het allemaal zit met je LF enz is me nog niet helemaal duidelijk aangezien in mijn vinger nog niet goed op mijn cyclus kan leggen. Ik sta normaal gesproken best wel stevig in mijn schoenen maar wat betreft zwanger worden ben ik een ongelofelijke muts Haal me ook steeds rare dingen in mijn hoofd hahaha. De laatste dagen voel ik vanalles "rommelen" links en rechts in af en toe wat steken in mijn lies. Zucht................ Liefs
@ Ingrid...als ik jouw verhaal lees is het net alsof ik het zelf geschreven heb. Ik heb vanaf vorige week vrijdag ook al 3 tests gedaan...maar nog steeds niet positief. Mijn cyclus houdt me ook elke keer weer voor de gek. Dus gewoon weer afwachten...
Hoi Noa, Ja erg vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. Ons lichaam kan ons ook behoorlijk voor de gek houden. Hoe ervaar jij dit alles?? Zie dat je al het nodige voor de kiezen hebt gehad. Als ik dit weekend nog niet ongi ben geworden gooi ik er nog maar eens een testje tegenaan. Meer dan afwachten kunnen we op dit moment niet doen toch.... Liefs
Hoi Ingrid, Het is idd echt vervelend. Op sommige dagen ben ik er heel relaxed onder maar er zijn ook dagen dat ik echt zeker denk te weten dat ik zwanger ben. En wat zal dat een teleurstelling zijn als het niet zo is. Zit nu op dag 32 van mijn cyclus. Al mijn tests zijn op...hahaha. Echt zojuist nieuwe dipsticks besteld van matcare. Zijn er weer 9. Hoop die toch echt niet allemaal nodig te hebben. Hoop voor je dat je dit weekend een positieve test hebt. Ik heb wel al een MK gehad, maar verder valt het wel mee. Er zijn hier veel meiden die al veel langer bezig zijn en al veel hebben meegemaakt. Ik had het geluk snel zwanger te zijn...en ik hoop dat ik dat nu ook weer snel mag zijn. Maar die onzekerheid.....gggrrrrr....echt erg! Grtz
Ja idd, sommige meiden zijn al heel lang bezig en hebben ook al het nodige meegemaakt. Hopelijk blijft me dat bespaard maar nogmaals, afwachten... Als ik een positieve test in handen heb zul je het ongetwijfeld lezen Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer. Succes Liefs
Ik zit trouwens eens zo te kijken maar volgens mij klopt die banner van mij helemaal niet...vijf dagen tot ovulatie? Nou ikm verwacht hem wel al eerder hoor maar goed dat ik ovutesten in huis heb
@MaybeMama...die banners gaan volgens mij gewoon uit van een gemiddelde. @Ingrid...jij ook heel veel succes. En ik hoop snel te lezen dat je een positieve test hebt!
Maar ik snap het gewoon niet..., als jij 17/18juli een positieve ovulatietest hebt gehad, heeft dat niks met je voorgaande cyclus te maken, maar dat geeft aan dat je na die positieve test binnen 14-16dagen een menstruatie zou moeten krijgen..., je LF is nooit langer dan 16dagen ongeacht wat je cyclus daarvoor is, dus waarschijnlijk heb je ineens een vele kortere cyclus.., snap je het nog???, Wat wil zeggen, op 17/18juli een positieve ovulatietest, 19 juli hoogstwaarschijnlijk je eisprong gehad..., 14dagen (+-) daarna je menstruatie?? dwz dat je ongeveer 2 augustus ongi had moeten worden??? Wel vreemd dat je dan nog steeds niet ongi bent geworden.., misschien even langs de HA voor een bloedtest ofzo?? Hoop dat je zwanger bent meid, veel succes in ieder geval!! XXX
Ja ik volg je nog. Kan het in het ergste geval niet zo zijn dat het vals positief is???? Hoop het uiteraard niet. Zit me nu te bedenken, heb op 22 juli een bloeding gehad en aan de vk op deze site gevraagt wat het zou kunnen zijn. Ze kon het natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar ze dacht niet aan een menstruatie, misschien een eisprongbloeding. Maar dat is dan nog een paar daagjes later dan de 19e!!! Pfff........... Kun jij hier nu nog wat mee want ik weet het niet meer hahaha Liefs
misschien dat je toen een innestelbloeding hebt gehad en dat je gewoon heel laat positief test. Ik zou denk ik als ik in jouw schoenen zou staan gewoon tot het weekend wachten of als je het vol kan houden tot maandag ofzo. Het kan heel goed zijn dat je een nog langere cyclus krijgt dus wacht zo lang mogelijk met testen en hopelijk heb je dan wel een positieve test in handen. Heb je symptomen waardoor je denkt dat je mogelijk zwanger bent of heb je helemaal nergens last van (hoeft natuurlijk ook weer niks te betekenen). Meid succes met wachten en ik duim mee voor toch een positieve test!
@Femsiejj, vandaag toch nog een testje gedaan maar helaas wederom negatief. Op dit moment laat ik het allemaal maar even los want ik maak mezelf helemaal gek Ben nu ff helemaal de kluts kwijt en heb mijn agenda met alle info al tig keer door gelezen om te zien of ik er wat van kon maken maar die tussentijdse bloeding schopt mijn schemaatje in de war Ik heb vanaf 17 juli (deze dag 2x getest) tot en met 20 juli positief getest en 22 juli begon de bloeding. Symptomen vallen denk ik wel mee, was dus een paar dagen wat vochtiger, wel wat moeier als anders, veel plassen en constant een stekerig gevoel links en rechts onder........ Ik ga er maar vanuit dat ik ongi ga worden dus laat het dan maar zsm komen....... Liefs
ja dat is in zo'n geval het beste probeer het een beetje los te laten. Zoals je ook in mn handtekening kan lezen schommelt het bij ook wel eens een week of 2 dus dat kan natuurlijk ook altijd bij jou aan de hand zijn. Laten we nog maar ff duimen dat je laat positief test en anders idd laat die ongi maar doorzetten...heb je in ieder geval duidelijkheid.