Als je even niet met het hele onderwerp zwanger zijn/worden te maken wil hebben moet je zeker niet op zondag naar een doe hetzelf zaak... Bah ik baal nu echt even van al die dikke mooie buiken van vanmiddag... Maar ooit, ooit mag ik ook in de doe hetzelver de kleur van de baby kamer uit kiezen
Ik heb presies hetzelfde gevoel,overal baby's of bolle buiken...En niemand kan me wijsmaken dat het komt omdat we er opletten 8) Want wat men doet in de winter word duidelijk in de zomer
Bij ons andersom hahaha. Maar nieuwbegin, hou je daar maar aan vast. Ooit komt die dag en ik hoop voor je dat dit spoedig zal zijn!
Nou ik heb het vooral gehad een paar maanden voor we stopte met de pil. Toen bleek dat eht waarschijnlijk echt nog lang niet zover komt was dat ook weer weg, maar vandaag was het er op eens en het is echt neit dat ik het wil zien echt niet.... ( maar dat willen we allemaal niet toch? )
Haha, ik herken het helemaal ja.. Maar wat ook slecht van mij is, is dat ik zelfs bij sommige vrouwen met een buikje denk dat ze misschien wel NET zwanger zijn.. Kan niet wachten totdat ik ook een keer vooraan die rij mag komen te staan...
Dat is inderdaad vreselijk. Ben ook meerdere keren jankend thuis gekomen. Ook eens van een verjaardag van mijn neefje dat 1 werd. Alleen maar moeders met baby's of zwangeren. Ben snel weer weg gegaan. Heb zelf in febr. een MK gehad en nu zie ik ook overal vrouwen die dan ongeveer net zo'n buik hebben als die ik nu zou hebben gehad. Heel erg vind ik dat, maar meiden, het zit er vast voor ons ook nog in. Kop op allemaal! Knuf van Maria
dat heb ik ook! en nu is de broer van mijn vriend en daar de vriendin van zwanger wat anderhalve maand bleek te zijn en nu ineens al 5 maanden is ik heb haar al even niet gezien maar die zal ook al wel een buikje hebben..... is allemaal niet leuk ma girls wij komen ook!
Herkenning... Ik zie alleen maar dikke buiken, bij ons in de straat hangen overal roze en blauwe slingers met ooievaars e.d. In de stad met mooi weer, alleen maar kinderwagen met lieve kleine babytjes. Maar ja, onze tijd komt ook nog wel denk ik dan, hopelijk niet te lang wachten.
Ik kan er ook niet altijd tegen, gister weer iemand in mijn omgeving zwanger, iemand met wie ik jaren lief en leed gedeeld heb, en dat is toch een klap. Was gister de hele dag verdrietig...en eerlijk gezegd kan ik de moed niet zo goed vinden vandaag.
Wat je ook NIET moet doen: op zaterdag naar de Prénatal om een kadootje te kopen voor een pas bevallen collega. Bah! Al die dikke buiken! Al die mensen die allemaal dingen voor zichzelf kopen! Bah, bah, bah! Ik zet geen voet meer in de Prénatal zolang het ons nog niet gelukt is om zwanger te worden...
Ik vandaag ook even niet.. alles lijkt tegen te zitten en zeker met betrekking zwanger mogen worden... Maar ergens in mijn achterhoofd houdt ik moed....
Knap hoor, ik moet ook proberen om te denken; we hebben het nu uit handen gegeven en de kans is groot dat het lukt...ofzo maar het wil gewoon ff niet. Gelukkig wordt ons huis binnenkort opgeleverd, dan moet ik wel aan andere dingen denken maar ik hoop gewoon stiekum ook nog dat het in de vakantie gewoon ineens wel lukt..maar ja die kans is heel klein natuurlijk...
Ugh...het lijkt wel alsof iedereen zwanger is...... Leuk hoor, maar dat verlangen om zelf met die buik te lopen.....
Ik ken het gevoel helemaal! Kreeg van de week een pakket voor me buurvrouwtje,er is er al 1 zwanger naast me en nu dus 2. Moest heel de dag naar die ellendige doos kijken. Ben verdrietig geweest pfffffff. Hoop echt dat we niet lang meer hoeven te wachten...................