Hallo dames, Ik heb net een zw-test van de babyboomshop gedaan. Is hij echt posi? Hij staat in mijn album!
Nou ik zie toch duidelijk een tweede streep Doe er anders morgen 1 van clearblue en dan de digitale, daar staat in letters op of je dan wel of niet zwanger bent. Die is heel betrouwbaar! Laat je t nog even weten? Succes!
Ik zie ook een duidelijke 2de streep, vooral 3 dagen voor je NOD is ie echt heel duidelijk hoor! Maarrr, hij ziet er wel wat gevlekt uit en heb 2x eerder op deze site gezien dat deze zwangerschapstest niet super betrouwbaar is, ik zou als ik jou was 2 voor 5 euro halen van kruidvat.
Die heb ik ook liggen. Maar deze testen weet ik dat ze een schaduwlijntje geven.. Die lijntjes zijn zo licht dat je ze goe dkan zien onder fel licht als je goed kijkt. Maar deze is echt overduidelijk.. Heb veel vaker deze testen gebruikt maar nog nooit zo'n streep gezien. Wat denken jullie, vanavond anders nog een kruidvat test doen? Dan drink ikgewoon 4 uur niet haha
Hihi, ff goed knijpen en dan piesen maarik zou het erop wagen, als deze al zo duidelijk is moet die v/h kruidvat zeker meer dan een schaduwlijntje geven.
Dames, ik denk dat ik het ga geloven. En het nu mijn manntje maar eens ga vertellen. Ik hou jullie op de hoogt van de volgende test
ja, ik zie hem ook. ik heb deze test ook gedaan maar bij mij kwam er echt geen lijntje. dus proficiat
Ook de kruidvat test gaf binnen 1 minuute een dikke vette 2e streep. Wow,... en ik weet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. Volgens mij heb ik 2 eitjes voelen springen.. Zou dat een reden kunnen zijn van de vroege extreem posi test?
meid gefeiciteerd alleen voel je geen 2 eitjes die springen hoor Dat gaat nl gewoon achter elkaar heerlijk lekker niet de mmm in
Haha ok. Het enige wat ik weet is dat ik normaal eipijn voel aan 1 kant Dit keer overduidelijk aan beide kanten.
Ok dat zou inderdaad kunnen. Maar ja, met 1 zijn we net zo blij! Nou maar bidden dat het nog 8 maanden mag blijven zitten..
Tinkerbell gefeliciteerd! Super! Nog even een vraagje aan jou. Jouw ovutesten (die je even als 'zangerschapstest' gebruikte) werden de afgelopen dagen steeds donkerder he? Wanneer testte je daarmee? Met je ochtendurine? Of ander tijdstip?